Zorganizowany w ramach kampanii "Mamo, tato, wolę wodę!" piknik rodzinny był okazją nie tylko do świetnej zabawy w towarzystwie wodnego bohatera kampanii, ale także do skorzystania z konsultacji z dietetykiem i przekonania się, dlaczego picie wody jest ważne dla naszego zdrowia.
Sobotni piknik spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców Poznania, którzy licznie przybyli do Nowego Zoo. Przez cały dzień dzieci poznawały świat wody wraz z maskotką programu – Zdrojkiem, natomiast rodzice i opiekunowie – poza uczestnictwem we wspólnej zabawie – mieli okazję porozmawiać z ekspertem na temat nawyków żywieniowych najmłodszych.
Pierwszych 300 osób, które przy kasach podały hasło "Mamo, tato wolę wodę!" weszło do ogrodu zoologicznego gratis.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?