Swoim pomysłem radny Paweł Sztando zainteresował zastępcę prezydenta miasta Mirosława Kruszyńskiego.
- Mirosław Kruszyński przychylił się do mojego pomysłu - relacjonuje Paweł Sztando.
Tematem zajęli się już drogowcy. Producent parkomatów nie widzi przeszkód technicznych, by reklamy pojawiły się na wydrukach. Ogłoszenie przetargu na wyłonienie firmy, która byłaby zainteresowana powierzchnią reklamową, ma się odbyć w pierwszym kwartale tego roku.
Czytaj więcej o strefie płatnego parkowania w Poznaniu
Treść reklamy byłaby widoczna dla kierowców, którzy wykupują postój w strefie płatnego parkowania. W skali całego miasta to kilka tysięcy osób dziennie. Reklamę widzieliby wyłącznie kierowcy. Bo kwitek, leżąc pod szybą, byłby odwrócony tak jak dzisiaj: datą i godziną ważności opłaty do góry.
Czy znajdzie się firma zainteresowana umieszczaniem reklam na kwitkach parkingowych? W innych miastach się nie udało. Odwrotną część biletów parkingowych wykorzystuje się tylko w Krakowie. Ale nie jako miejsce do umieszczania reklam, a do promocji miasta.
Twórz Nasze Miasto razem z nami. Pisz na [email protected] lub zostaw nam wiadomość na Facebooku
ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
Wszystko o Lechu Poznań - BUŁGARSKA.PL: polub serwis na Facebooku
Filmy z Poznania i całej Wielkopolski - GŁOS.TV: polub serwis na Facebooku
Inwestycje i budownictwo w Wielkopolsce - DOM
Baw się i wygrywaj nagrody - KONKURSY
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?