Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

5 wariantów rozbudowy tramwajowej linia Retkinia - Widzew. Czas na społeczne konsultacje

(MSM)
Trzy warianty rozbudowy trasy tramwajowej Retkinia – Widzew przewidują, że przy Centralu powstanie duży przystanek przesiadkowy.
Trzy warianty rozbudowy trasy tramwajowej Retkinia – Widzew przewidują, że przy Centralu powstanie duży przystanek przesiadkowy. archiwum
Aż 5 wariantów rozbudowy trasy tramwajowej Retkinia – Widzew opracował Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi. Konsultacje społeczne w sprawie rozbudowy tramwajowej trasy W – Z potrwają do połowy lutego.

Trzy warianty rozbudowy trasy tramwajowej Retkinia – Widzew przewidują, że przy Centralu powstanie duży przystanek przesiadkowy. Według czterech wariantów obecna linia tramwajowa zostanie przedłużona na Olechów do zakładów firmy Dell. W takim przypadku trasa W-Z, zamiast obecnych 12 km, będzie liczyła 17 – 20 km(w zależności od wariantu).

Do połowy lutego będą prowadzone konsultacje społeczne w tej sprawie. W tym roku ma być gotowa dokumentacja projektowa dla wybranego wariantu jej przebiegu.

Najtańszym rozwiązaniem jest kapitalny remont obecnej trasy tramwajowej Retkinia – Widzew. Koszt remontu to ok. 116 mln zł. Kolejne trzy warianty kosztowałyby od 623 do 667 mln zł (różnią się przebiegiem trasy pomiędzy ul. Rokicińską a pętlą przy Dellu).

Najdroższy jest projekt przewidujący okrążenie Nowego Centrum Łodzi od północy; kosztowałby aż 808 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto