W zakończonym w zeszłą sobotę w Gdyni II Przeglądzie Filmów Promocyjnych Miast i Regionów – Promocity, Poznań zdobył nagrodę Złoty Prom. Uhonorowany został nakręcony pod koniec zeszłego roku klip z życzeniami świątecznymi, w którym wystąpili wokaliści zespołu Audiofeels.
Poznań zwyciężył w najbardziej prestiżowej kategorii „Spot TV i billboard sponsorski” – tu wpływa zawsze największa ilość zgłoszeń, a projekty mają największe budżety.
W opinii Grzegorza Kiszluka, przewodniczącego jury, poznański film przekonał jury swoją świeżością, pomysłowością, profesjonalną realizacją i umiejscowieniem w kontekście. Największym atutem była jednak uniwersalna formuła, która sprawiła, że film był ciepło odebrany nie tylko przez samych poznaniaków, ale osoby również mieszkające w pozostałych częściach kraju.
- Poznań od lat konsekwentnie wyznacza nową jakość w marketingu terytorialnym – komentuje Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. - Lubimy niesztampowe pomysły, bo tylko takie mają największe szanse zostać na długo zapamiętanymi. Spot świąteczny z Audiofeels jest tego przykładem, a nagroda na festiwalu Promocity dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi swoje efekty Jesteśmy regularnie doceniani w kraju przez ekspertów.
Przypomnij sobie nagrodzony w Gdyni klip:
Piszemy bajki dla Tomka! Dołącz się do akcji i napisz własną opowieść! |
Tym żyje miasto! publikuj teksty, zdjęcia, wideo Wygrywaj nagrody! |
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?