Apsys przedstawił usługi, które znajdą się w Centrum Posnania. Przede wszystkim usługę concierge, znaną gównie z hoteli. Concierge będziemy mogli oddać kluczyki, zaparkuje za nas samochód, zarezerwuje bilety do teatru czy na koncert.
Galeria Centrum Posnania zapewni także usługę zakupów w tamtejszych sklepach z dowozem do domu. Aplikacja na telefon pokaże nam, gdzie zaparkowaliśmy samochód i gdzie znajduje się szukany przez nas sklep. Jedna ze ścian będzie wyświetlała tweety klientów.
CZYTAJ TAKŻE: CH Łacina: Budowa ruszyła. Jakie sklepy w nowym centrum?
Apsys prezentował też animację, która pozwala na wirtualny spacer po budynku. Technologia oculus rift oznacza specjalne okulary, które pozwalają na realne poczucie przestrzeni, ocenę czy coś jest daleko czy blisko. - Dzięki niej najemcy będą mogli ocenić na ile przestronny jest ich przyszły lokal, jaki będzie z niego widok, jaką drogę pokona klient od wejścia do ich lokalu - wylicza Marek Błędowski, dyrektor handlowy spółki Apsys.
Centrum Posnania będzie największą tego typu inwestycją w Poznaniu. Budynek ma 250 tys. mkw powierzchni całkowitej, w tym 100 tys. mkw powierzchni najmu. Znajdzie się tam przestrzeń restauracyjna na 700 miejsc, będzie klub fitnes z pływalnią. Inwestycja wzbudza wiele kontrowersji m. in. ze względu na bliskość CH Malta.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?