Widok pracowników Uber Eats, którzy jadą rowerem z wielkim plecakiem oznaczonym logo firmy stał się już powszechny w Warszawie. Również w czasie mundialu mieszkańcy stolicy tłumnie korzystają z aplikacji. Z analiz Uber Eats w Warszawie wynika, że fani piłki nożnej zasiadając na kanapie przed telewizorem i czekając na pierwszy gwizdek, nie obejdą się bez pad thaia, czyli słynnego smażonego makaronu.
Podczas meczu otwarcia, w którym zmierzyły się Rosja i Arabia Saudyjska najpopularniejszym daniem zamawianym przez kibiców korzystających z aplikacji Uber Eats był pad thai, na drugim miejscu znalazł się wegański burger cieciorex, a na trzecim - pierogi.
15 czerwca, gdy grały reprezentacje Egiptu, Urugwaju, Hiszpanii i Portugalii, miłośnicy piłki nożnej również naczęściej zamawiali pad thai i cieciorex, ale zamiast pierogów na trzecim miejscu pojawiło się burrito. Popularnością cieszyły się także cheeseburgery z McDonald’s oraz zupa i schabowy z dodatkami.
17 czerwca, kiedy Niemcy przegrały z Meksykiem, a Szwajcaria zremisowała z Brazylią, kibice korzystający z aplikacji Uber Eats nadal najczęściej zamawiali pad thaia, burrito oraz kebaba roladę. Wielką popularnością cieszył się też smażony makaron z wołowiną oraz Lambster w rozmiarze L.
W dniu pierwszego meczu biało-czerwonych na mistrzostwach, kubki smakowe kibiców korzystających z aplikacji Uber Eats zdominowały potrawy mięsne. Najpopularniejszym daniem okazały się burgery (2281 zamówień), również te wegetariańskie. Na drugim miejscu znalazły się kebaby (568 zamówień), a na trzecim pad thai (zamówiono 426).
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?