Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

e-BOK

[email protected]
W przypadku przeprowadzenia pomyślnych testów, od stycznia 2004 r. Grupa Energetyczna ENEA uruchomi w Poznaniu pilotażowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

W przypadku przeprowadzenia pomyślnych testów, od stycznia 2004 r. Grupa Energetyczna ENEA uruchomi w Poznaniu pilotażowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Platforma e-BOK zintegrowana jest z serwisem internetowym oraz systemem bilingowym firmy. Dzięki temu zapewni ciągły kontakt Klienta z dostawcą energii. Łącząc się z e-BOK będziemy mieli dostęp do naszych danych - faktur, historii rozliczeń, średniego zużycia energii i gazu - w trybie on-line. Korzystając z elektronicznego Biura Obsługi Klienta będziemy mogli otrzymywać informacje o płatnościach poprzez e-mail i sms, płacić za rachunki przelewem on-line z banku internetowego lub regulować należności kartą płatniczą. Dostaniemy informację o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej, nowych produktach i usługach oraz zmianach cen. „Tworząc e-BOK chcemy spełnić potrzeby Klientów, którzy oczekują kompleksowej obsługi realizowanej poprzez wszelkie kanały komunikacyjne” - mówi Aleksander Wilski, kierownik Wydziału Marketingu i Obsługi Klienta GE ENEA SA.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielkopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto