W przypadku przeprowadzenia pomyślnych testów, od stycznia 2004 r. Grupa Energetyczna ENEA uruchomi w Poznaniu pilotażowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij
W przypadku przeprowadzenia pomyślnych testów, od stycznia 2004 r. Grupa Energetyczna ENEA uruchomi w Poznaniu pilotażowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Platforma e-BOK zintegrowana jest z serwisem internetowym oraz systemem bilingowym firmy. Dzięki temu zapewni ciągły kontakt Klienta z dostawcą energii. Łącząc się z e-BOK będziemy mieli dostęp do naszych danych - faktur, historii rozliczeń, średniego zużycia energii i gazu - w trybie on-line. Korzystając z elektronicznego Biura Obsługi Klienta będziemy mogli otrzymywać informacje o płatnościach poprzez e-mail i sms, płacić za rachunki przelewem on-line z banku internetowego lub regulować należności kartą płatniczą. Dostaniemy informację o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej, nowych produktach i usługach oraz zmianach cen. „Tworząc e-BOK chcemy spełnić potrzeby Klientów, którzy oczekują kompleksowej obsługi realizowanej poprzez wszelkie kanały komunikacyjne” - mówi Aleksander Wilski, kierownik Wydziału Marketingu i Obsługi Klienta GE ENEA SA.

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!