PEKA Poznań: Niezadowolonych pasażerów wciąż przybywa. ZTM dostaje dziennie 350 reklamacji
- Większość reklamacji dotyczy opłat z tPortmonetki i transferu biletu zakupionego w internecie - tłumaczy Małgorzata Ratajczak z ZTM-u. Nie ma dnia, by któremuś z pasażerów system "nie zjadł" pieniędzy z konta lub by dobrze naliczył opłatę za trasę.
- Nie wiem, co robię źle, że za przejazdy pobiera mi więcej, niż to sobie wcześniej obliczyłem - irytuje się pan Bogdan, mieszkaniec Poznania. Na razie pasażerowie nie mogą sprawdzić przebiegu swojej trasy, by analizować, gdzie odbili kartę, a gdzie nie. Na pytania, czy taka możliwość będzie, wiceprezydent Poznania Mirosław Kruszyński odpowiada: - Z pewnością, ale jeszcze nie wiemy kiedy.
ZOBACZ: Beka z PEKA - zmartwiony poznaniak przedstawia [WIDEO]
By usprawnić obsługę klientów i rozwiać wszelkie wątpliwości, ZTM przygotowuje każdego dnia odpowiedzi na najczęstsze pytania mieszkańców Poznania.
- Pasażerowie pytają o nową taryfę, bilet metropolitalny i możliwość odbioru karty po upływie wyznaczonego terminu. Są też inne pytania, na bazie których tworzymy obecnie pytania dnia - mówi Małgorzata Ratajczak. Pytania dnia są codziennie publikowane na stronie internetowej ZTM-u.
Jak obiecywał Mirosław Kruszyński, wszystkie skargi i zażalenia będą rozpatrywane z korzyścią dla mieszkańców. ZTM, zgodnie z regulaminem przewozów, każdą reklamację rozpatruje indywidualnie, w terminie do 30 dni.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?