Minął drugi tydzień funkcjonowania Term Maltańskich. Nowa atrakcja na mapie Poznania nie przyciąga jednak tłumów. W ciągu pierwszego tygodnia aquapark odwiedziło 15 tys. osób, z czego 6,5 tys. w weekend. To zdecydowanie poniżej oczekiwań.
- Nie da się ukryć, że wiele osób dowiedziało się o nieczynnych atrakcjach i niedogodnościach, z jakimi mieliśmy na początku do czynienia, i to zniechęciło ich do przyjścia - mówi Magdalena Wesołowska, prezes Term Maltańskich.
Czytaj także: Wypadek w Termach Maltańskich
Władze Term Maltańskich zastanawiają się już, jak pozyskać nowych klientów. - Myślimy o promocjach, które zachęciłyby poznaniaków do przyjścia i zobaczenia na własne oczy, jak prezentuje się obiekt. Możliwe, że na jakiś czas obniżymy ceny - tłumaczy M. Wesołowska.
Innym sposobem na przyciągnięcie klientów ma być możliwość korzystania z kart MultiSport. Karty te są formą nagrody od firm dla pracowników. Zapewniają one dostęp do ponad trzech tysięcy obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz do różnorodnych zajęć sportowych. Jak dotąd na liście obiektów nie ma jednak Term.
- Klienci często nas o to pytają. Rozmawiamy już na ten temat z firmą obsługującą ten system. Zależy nam, by stało się to jak najszybciej, jednak procedura przystąpienia do programu spółki miejskiej jest dłuższa niż w przypadku obiektów prywatnych - wyjaśnia Magdalena Wesołowska.
Więcej przeczytasz na stronie Głosu Wielkopolskiego
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?