Biuro Informacji Teleinformatycznej Call Center uruchamia telefoniczną usługę informacyjną dla klientów MOPR. Będzie ona działać od środy 29 grudnia.
Usługą objęto informacje z zakresu działania poznańskiego MOPR przykładowo o: zasiłkach pieniężnych, pomocy niepieniężnej w tym usługach opiekuńczych, pracy socjalnej, poradnictwie specjalistycznym, interwencji kryzysowej, schronieniu, rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, opiece zastępczej w tym rodzinach zastępczych i świadczeniach z tym związanych oraz zasadach ubiegania się o miejsce w Domu Pomocy Społecznej.
Przez telefon będzie można także uzyskać informację o projektach i programach prowadzonych przez MOPR, takich jak na przykład “Pomoc rodzinie z osobą uzależnioną”.
Połączenie będzie realizowane pod numerem 646 33 44 po wyborze klawisza 4.
Czytaj także: |
Rusza urzędniczy call-center W poniedziałek rozpoczyna pracę Biuro Informacji Teleinformatycznej. Dzwoniąc pod jeden numer dowiemy się, gdzie i jak załatwić konkretną sprawę w Urzędzie Miasta. |
echodnia Ksiądz Łukasz Zygmunt o Triduum Paschalnym
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?