Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Informacja z MOPR przez telefon

Lilia Łada
Lilia Łada
Komu przysługuje zasiłek pieniężny, jak starać się o usługi opiekuńcze czy rehabilitacyjne - tego wszystkiego klienci Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie będą się mogli dowiedzieć przez telefon.

Biuro Informacji Teleinformatycznej Call Center uruchamia telefoniczną usługę informacyjną dla klientów MOPR. Będzie ona działać od środy 29 grudnia.

Usługą objęto informacje z zakresu działania poznańskiego MOPR przykładowo o: zasiłkach pieniężnych, pomocy niepieniężnej w tym usługach opiekuńczych, pracy socjalnej, poradnictwie specjalistycznym, interwencji kryzysowej, schronieniu, rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, opiece zastępczej w tym rodzinach zastępczych i świadczeniach z tym związanych oraz zasadach ubiegania się o miejsce w Domu Pomocy Społecznej.

Przez telefon będzie można także uzyskać informację o projektach i programach prowadzonych przez MOPR, takich jak na przykład “Pomoc rodzinie z osobą uzależnioną”.

Połączenie będzie realizowane pod numerem 646 33 44 po wyborze klawisza 4.

Czytaj także:
Rusza urzędniczy call-center

W poniedziałek rozpoczyna pracę Biuro Informacji Teleinformatycznej. Dzwoniąc pod jeden numer dowiemy się, gdzie i jak załatwić konkretną sprawę w Urzędzie Miasta.


od 12 lat
Wideo

echodnia Ksiądz Łukasz Zygmunt o Triduum Paschalnym

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto