(© Marek Zakrzewski)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Według raportu "Polska Piłka" przygotowanego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w Polsce w 2011 roku.

Łącznie w roku 2011 o Lechu pojawiło się blisko 30 tys. publikacji, czyli średnio 2,5 tys. miesięcznie.

- Medialność klubu to jeden z najistotniejszych czynników, dzięki któremu zarabiają jego sponsorzy – twierdzi Tomasz Majka, analityk Press-Service Monitoring Mediów. - Szum wokół klubu wzmaga zainteresowanie i wpływa na popularność, która przekłada się na wartość marki promowaną przez dany zespół.

Czytaj także: Dawidziuk: Lech Poznań idzie właściwą drogą

- Fakt, iż Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w 2011 roku to dla nas powód do dumy, jak również efekt ciężkiej pracy. Medialność klubu w dużym stopniu budowana jest przez wynik sportowy, dlatego wiem, że chcąc powtórzyć ten sukces musimy zapewnić sobie grę w europejskich pucharach w następnym sezonie- mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Więcej informacji o Kolejorzu znajdziesz w serwisie BUŁGARSKA.PL

Wiadomości Poznań, Wydarzenia Poznań

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!