Łącznie w roku 2011 o Lechu pojawiło się blisko 30 tys. publikacji, czyli średnio 2,5 tys. miesięcznie.
- Medialność klubu to jeden z najistotniejszych czynników, dzięki któremu zarabiają jego sponsorzy – twierdzi Tomasz Majka, analityk Press-Service Monitoring Mediów. - Szum wokół klubu wzmaga zainteresowanie i wpływa na popularność, która przekłada się na wartość marki promowaną przez dany zespół.
Czytaj także: Dawidziuk: Lech Poznań idzie właściwą drogą
- Fakt, iż Lech Poznań był najbardziej medialnym klubem w 2011 roku to dla nas powód do dumy, jak również efekt ciężkiej pracy. Medialność klubu w dużym stopniu budowana jest przez wynik sportowy, dlatego wiem, że chcąc powtórzyć ten sukces musimy zapewnić sobie grę w europejskich pucharach w następnym sezonie- mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Więcej informacji o Kolejorzu znajdziesz w serwisie BUŁGARSKA.PL
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?