Skąd ten pomysł? W Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich. - Mieliśmy do wyboru dwie drogi. Albo zagrać bez logotypu STS na koszulce, albo wspólnie poszukać takiego rozwiązania, które przyczyni się do czegoś dobrego. Zgodnie stwierdziliśmy, że jednorazowe udostępnienie miejsca na trykocie meczowym zwróci uwagę wielu kibiców. Podobnie było kilka lat temu, gdy piłkarze Lecha Poznań grali z logotypem akcji "Wygraj Życie". Chcemy jednak, by tym razem w akcję kibice zaangażowali się już na etapie wyboru partnera - zaznacza Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
ZOBACZ TAKŻE:
W akcji biorą udział Drużyna Szpiku, Fundacja RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Głosowanie jest otwarte dla wszystkich internautów. Zostanie zakończone w czwartek o godz. 23:59. Swój głos każdy kibic może oddać na stronie www.koszulkanabasel.pl.
Piłkarze Lecha Poznań zagrają w strojach ze wskazanym projektem w rewanżowym meczu z FC Basel, w środę 5 sierpnia. Po spotkaniu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.
Kibice Lecha Poznań w akcji:
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?