18 123 osób - tylu kibiców pojawiało się średnio na każdym meczu Poznańskiej Lokomotywy w rundzie zasadniczej. To najlepszy wynik w T-Mobile Ekstraklasie.
Druga w zestawieniu średniej frekwencji jest Lechia Gdańsk (15 488 kibiców na każdym meczu), a trzecia Legia Warszawa (15 418). Mecze czwartej Wisły Kraków ogląda średnio 12 698 widzów.
Jeszcze jesienią alarmowaliśmy, że frekwencja na Bułgarskiej spada. W rundzie jesiennej najwięcej kibiców przychodziło na stadion w Gdańsku i Warszawie, a Lech zajmował trzecie miejsce. Tymczasem wiosną obiekt w Poznaniu znów pęka w szwach. Najwięcej kibiców przyciągnął oczywiście hitowy mecz z Legią Warszawa (41 545). To największy wynik w całej lidze od początku sezonu. Także dwa ostatnie spotkania Kolejorza u siebie oglądało grubo ponad 20 tysięcy fanów.
W rundzie finałowej jest szansa, by jeszcze poprawić średnią. Podopieczni Macieja Skorży zagrają z Jagiellonią Białystok (17 maja), Śląskiem Wrocław (20 maja), Pogonią Szczecin (31 maja) i Wisłą Kraków (7 czerwca).
ZOBACZ TAKŻE: Lech Poznań kontra Legia Warszawa. Zapomnieć o finale. Zaczynamy walkę o mistrzostwo Polski!
Cały czas trwa sprzedaż karnetów na rundę finałową. Najtańszy normalny abonament do strefy C oraz "Kotła" kosztuje 140 zł. To o 20 zł mniej, niż koszt pojedynczych biletów na cztery ostatnie spotkania sezonu. Te, zależnie od wybranej kategorii miejsc na trybunach, kosztują 40/50/60 złotych. Każdy posiadacz karnetu na rundę wiosenną do 8 maja ma zarezerwowane swoje miejsce na trybunach, a także 10 złotych zniżki.
Karnety na rundę finałową można kupować w kasach stadionu, sklepie klubowym w Galerii Pestka, punktach partnerskich oraz na stronie kartakibica.lechpoznan.pl. Sprzedaż trwa do 17 maja.
Zajrzyj na BUŁGARSKĄ.PL: Serwis kibiców Lecha Poznań!
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?