Memy z nosaczem sundajskim w nowej odsłonie. Xiaomi wykorzystało internetowy HIT do nowej kampanii! [GALERIA]

Xiaomi wie, jak pokazać dystans. Chińska marka zdecydowała się wykorzystać popularne memy z nosaczem sundajskim do nowej kampanii. Wizerunek małpy z dużym nosem robi furorę w Internecie. Zdjęcia z nosaczem stanowią tło ilustracji wyśmiewających polskie przywary. „Nosacz Janusz” na stałe wpisał się w historię polskich memów. Xiaomi postanowiło pójść za ciosem i prowokuje internautów – a wszystko w szczytnym celu!

Marka Xiaomi dokonała wirtualnej adopcji nosacza sundajskiego. Zwierzę – znane polskim internautom przede wszystkim dzięki zabawnym memom – należy do gatunków zagrożonych wyginięciem. Chiński producent ogłosił swoją decyzję na profilu facebookowym. Od razu wywołał tym furorę wśród internautów, którzy zaczęli publikować nowe memy z popularną małpką.

Jak wynika z danych WWF Polska, na przestrzeni ostatnich 40 lat światowa populacja nosaczy sundajskich spadła o 50%.

Memy z nosaczem sundajskim mają już status kultowych

Memy opatrzone wizerunkiem nosacza sundajskiego wyśmiewają najgorsze polskie przywary. Małpy mają przedstawiać „typowego Janusza”, czyli osobę, która jest skąpcem, nie wylewa za kołnierz i ma problem z wysławianiem się. Janusz nie cierpi swojego sąsiada i nie wzdryga się przed cwaniactwem.

Przedstawiamy najlepsze memy z Januszem nosaczem![GALERIA]

  • Nowa Trybuna Opolska
Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Więcej na temat:
Więcej na temat:

Powiązane