Nagrodę miastu przyznała The Superbrands Ltd., która działa w 85 krajach świata. W Polsce organizacja ta funkcjonuje od siedmiu lat.
Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło 1863 kandydatów. Wyróżnionych zostało jedynie 17 procent spośród nich. Poznań jako jedyne miasto w Polsce tytuł wywalczyło po raz trzeci z rzędu. Kandydatów do tytułu oceniali jurorzy oraz konsumenci. Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone na grupie badawczej liczącej 15 000 osób.
Zobacz też: Poznań po raz kolejny znalazł się na podium
Trzeba przypomnieć, że Poznań od 2009 realizuje strategiczne działania wizerunkowe w oparciu o nową strategią promocyjną. Jej efektem jest wzrost świadomości i znaczenia miasta jako ośrodka biznesu na arenie polskiej. Podejmowane działania spajają potencjał miasta z wielu dziedzin w jeden unikalny produkt.
W kategorii miasta i regiony wyróżnione zostały również Kraków, Zakopane, Sopot i Wrocław. Jednak to Poznań
jest jedynym miastem, które jest nagradzane od trzech lat, czyli od momentu powołania kategorii „miasta i regiony”.
ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
Wszystko o Lechu Poznań - BUŁGARSKA.PL: polub serwis na Facebooku
Filmy z Poznania i całej Wielkopolski - GŁOS.TV: polub serwis na Facebooku
Inwestycje i budownictwo w Wielkopolsce - DOM
Baw się i wygrywaj nagrody - KONKURSY
Codziennie rano najświeższe informacje z Poznania i regionu na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?