W tej sytuacji radować się mogą tylko zwycięzcy i organizatorzy, którzy mówią o sukcesie akcji. Rywalizacja i mobilizacja lokalnych społeczności trwała dwa miesiące, a na ponad 1100 lokalizacji oddano aż 18 milionów głosów.
- Motywacja lokalnych społeczności, zainteresowanie mediów i aktywność samych pracowników przerosły nawet nasze oczekiwania. W czasie trwania tegorocznej akcji otrzymaliśmy wiele podziękowań i ciepłych słów, które upewniły nas w przekonaniu, że takie inicjatywy są dzisiaj niezwykle potrzebne – zapewnia Katarzyna Milanovic, General Manager NIVEA Polska.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?