Co wtedy trzeba zrobić? Przede wszystkim zwrócić się do Biura Obsługi Klienta Urbancard przy ul. Grabiszyńskiej 9 (budynek Lotosu) i tam złożyć reklamację.
Ale nie trzeba przychodzić osobiście. Wystarczy, że wyślemy mejla na adres bok@ urbancard.pl.
W reklamacji należy napisać, gdzie doszło do awarii i o której godzinie. Do tego istotne, aby podać, jaki banknot czy moneta zostały "zjedzone". - W reklamacji proszę również wskazać, na jakie konto pieniądze mają być przelane - dodaje Mariusz Przybylski, rzecznik prasowy Mennicy Polskiej, przedsiębiorstwa, któ-re odpowiada za Urbancard.
Po odbiór gotówki można też zgłosić się osobiście, do BOK-u przy ul. Grabiszyńskiej 9. - W ciągu pięciu dni oddajemy pieniądze - zapewnia Przybylski.
Przedstawiciel Mennicy zaznacza jednak, że te pieniądze nie są własnością jego firmy.
- Czekają bezterminowo na osoby, które złożą reklamację - dodaje rzecznik przedsiębiorstwa. Czyli można przyjść po stracone pieniądze na przykład za dwa lata. Jednak pod warunkiem, że wcześniej została złożona reklamacja.
Gdy wkładamy banknoty do biletomatów, warto zwrócić uwagę, czy nie są one pogięte. Ale najczęstszym powodem "zjadania" jest zapchanie się urządzenia. We Wrocławiu wciąż są wandale, którzy wciskają do środka np. gumę do żucia czy kawałki papieru.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?