18 sierpnia na profilu Wódki Żytniej produkowanej przez bielski Polmos pojawiło się zdjęcie śmiertelnie postrzelonego mężczyznę podczas demonstracji w 1982 roku w Lubinie opatrzone logo produktu oraz podpisem "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią"

Nie wiadomo, co myśleli autorzy reklamy Żytniej wrzuconej na Facebooka. Prawdopodobnie w ogóle nie myśleli... Zdjęcie przedstawiające jeden z tragicznych momentów z demonstracji "Solidarności" 31 sierpnia 1982 roku w Lubinie wykorzystano do reklamy alkoholu.

Podczas demonstracji od milicyjnych kul zginęli wtedy Mieczysław Poźniak, Andrzej Trajkowski i Michał Adamowicz. Na zdjęciu, które wykorzystała Żytnia Ekstra koledzy niosą śmiertelnie rannego Michała Adamowicza. Po krytyce internautów, fotografia bardzo szybko zniknęła z profilu Żytniej, pojawiły się też przeprosiny.

"W imieniu zespołu Extra Żytniej najmocniej przepraszamy wszystkich, których uraziliśmy naszą publikacją. Pragniemy podkreślić, że publikacja takiej fotografii nie była wynikiem braku szacunku, a naszej nieświadomości. Popełniliśmy błąd i teraz za niego przepraszamy. Dopełnimy wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. - Zespół Extra Żytniej."

Internauci zachodzą w głowę, jak mogło dojść do takiej wpadki. Tym razem tłumaczenie się nieświadomością nic nie zmieni. Przekroczono kolejną granicę i pokazano przykład głębokiej ludzkiej głupoty.


Hallo

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

klops (gość)

Najzwyklejsza banda "s...w" zabrała się za reklamę. To ci sami co wymyślili "zimnego lecha"? Z tym należy skończyć. Jak widać po żytniej niejednego menela boli głowa. I to bardzo.