Około godz. 20 do centrum handlowego Stary Browar weszło kilkanaście osób w twarzach zasłoniętych kominiarkami. Klientom robiącym tu zakupy zamaskowani osobnicy rozdawali ulotki z krótkimi hasłami: „Miasto Poznań miastem Know How? Czy chcemy, aby tak wyglądał Poznań? Dołącz do Nas. Zmień przyszłość. Poznań Studencką Stolicą Polski”.
Zamaskowanymi klientami okazali się studenci z grupy "Chodź na Piwko, na przeciwko". W ten nietypowy sposób postanowili wypromować swoją grupę, której przyświeca idea uczynienia z Poznania miasta tętniącego barwnym życiem studenckim, a zarazem wyrazić swój sprzeciw wobec najnowszej kampanii promocyjnej "Poznań - miasto know-how". Iich zdaniem kreuje ona nasze miasto jako miejsce dla "białych kołnierzyków". "Szkoda, że nie wiedzą kto tak naprawdę powinien być główną grupą docelową miasta, w którym jest ok. 130 tys. studentów" - apelują do władz Poznania młodzi studenci.
Po opuszczeniu Starego Browaru rozdawali ulotki także na ulicach w centrum Poznania.
Jak wyglądała ich akcja? Zobaczcie na filmie nagranym przez MM Poznań.
Zobacz galerię zdjęć - wystarczy kliknać w miniaturki pod artykułem.
Zobacz inne akcje grupy "Chodź na Piwko, na przeciwko": |
Mecz w kapsle... w Starym Browarze
Żywe szachy w Starym Browarze
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?