Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef Beata Śniechowska i sieć Kaufland ruszają z nową serią filmowych inspiracji kulinarnych. W każdym wideo interaktywnego cyklu restauratorka zaproponuje widzom dwa alternatywne przepisy, a to internauci zdecydują, który z nich chcą zobaczyć. Pierwszy odcinek dostępny jest już na stronie www.kaufland.pl.
Nowa seria kulinarnych inspiracji Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland obejmie pięć interaktywnych materiałów wideo, w których restauratorka podzieli się z widzami modnymi i ciekawymi przepisami. Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef w każdym z odcinków przygotowuje po dwie ciekawe propozycje kulinarne. To widz decyduje, który przepis chce zobaczyć, a klikając w interaktywne ikony, wybiera składniki, które zostaną wykorzystane, przy okazji dowiadując się więcej o ich właściwościach odżywczych. W premierowym materiale Beata Śniechowska porusza kwestię wiosennego detoksu, opartego na owocowych i warzywnych smoothie i shake’ach.
Przy okazji filmów Beata zachęca także do częstszego jedzenia świeżych produktów, zwłaszcza owoców i warzyw, z których słynie sieć Kaufland. Kulinarne propozycje restauratorki będą uwzględniały także wegetariańskie wersje popularnych potraw. W swoich propozycjach Beata Śmiechowska wykorzysta również wpisujące się w trend zdrowego żywienia produkty marek własnych sieci – ekologiczne produkty K-Bio, pozbawione glutenu i laktozy produkty K-free oraz wegańskie i wegetariańskie produkty K-take it veggie. Tym samym scenariusz cyklu wpisze się w regularnie podejmowane działania sieci Kaufland na rzecz wzrostu świadomości na temat znaczenia zdrowego żywienia na nasze samopoczucie i kondycję fizyczną.
Premiera nowego cyklu dostępna jest już od 28 marca na stronie www.kaufland.pl. W kolejnym materiale Beata Śniechowska zaproponuje m.in. przepisy na wielkanocną klasykę, czyli żurek i babkę wielkanocną.
Sieć Kaufland podjęła współpracę z Beatą Śniechowską w 2018 roku. Wówczas słynna restauratorka dzieliła się z widzami inspiracjami kulinarnymi na rodzinny obiad czy kolację wigilijną. Rekordowy odcinek śledziło ponad 1,7 mln osób.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?