Konkurs "30/30" na najlepszą okładkę płytową ogłoszono na początku marca. Wziąć w nim mogą udział graficy, których okładki zdobią płyty wydane w 2014 r. i do 30 kwietnia br. Wtedy właśnie mija termin zgłoszeń. Dokonywać ich mogą zarówno sami graficy, jak i przedstawiciele branży muzycznej - wśród nich wytwórnie, dystrybutorzy oraz redakcje czasopism muzycznych i portali internetowych.
ZOBACZ TAKŻE:
- W miarę zbliżania się terminu zgłoszeń, twórcy okładek coraz bardziej się aktywizują. Do dziś zarejestrowaliśmy między 80 a 100 prac, które powalczą o główną nagrodę, ale każdy kolejny dzień przynosi kolejne kilka albo kilkanaście zgłoszeń. Ich poziom jest dość zróżnicowany, choć w większości mamy do czynienia z pracami profesjonalistów - mówi Georgi Gruew z Galerii Miejskiej Arsenał, koordynator konkursu.
Nadesłane prace oceniać będzie wyspecjalizowane jury, na którego czele stanie Rosław Szaybo, twórca okładek płyt m.in. Judas Priest i The Clash.
- Mamy nieskrywaną nadzieję, że konkurs stanie się cyklicznym, corocznym i co najistotniejsze ważnym wydarzeniem zarówno dla twórców, projektantów, muzyków, całej branży muzycznej jak i każdego odbiorcy, którego cieszy i któremu zależy na coraz wyższym poziomie artystycznym opraw wizualnych wydawanych produkcji muzycznych - piszą organizatorzy na oficjalnej stronie internetowej konkursu.
Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł, a trzydziestka wyróżnionych twórców - kwotę 300 zł. Wszystkie nagrodzone projekty zaprezentowane zostaną podczas wystawy w Arsenale, którą oglądać będzie można od 5 do 28 czerwca. To podczas jej otwarcia poznamy zwycięzcę konkursu.
Szczegółowy regulamin dostępny jest na oficjalnej stronie internetowej konkursu "30/30".
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?