Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wydawnictwo Miejskie Posnania i biuro promocji pracują nad gadżetami miasta

Bogna Kisiel
Album Ryszarda Horowitza prezentują (od lewej) Magdalena Surma-Konwinska i Joanna Gaca-Wyczółkowska
Album Ryszarda Horowitza prezentują (od lewej) Magdalena Surma-Konwinska i Joanna Gaca-Wyczółkowska Grzegorz Dembiński
Od czwartku w poznańskich księgarniach oraz w Centrum Informacji Miejskiej kupić można wydany przez Wydawnictwo Miejskie Posnania album Ryszarda Horowitza "Poznańskie impresje".

- Album wydaliśmy w bardzo atrakcyjnej cenie - mówi Dariusz Jaworski, dyrektor wydawnictwa. "Poznańskie impresje" kosztują tylko 59 zł. - Będzie także sprzedawany w cenie promocyjnej 50 zł, podczas spotkania na Dziedzińcu Różanym. Odbędzie się ono w poniedziałek o godz. 14. - twierdzi Magdalena Surma-Konwinska z wydawnictwa. I dodaje: - To biuro promocji miasta wymyśliło wydanie tego albumu.

Sesja zdjęciowa z Poznaniem w roli głównej miała miejsce latem 2010 r. Jej efekty mieszkańcy mogli zobaczyć na ubiegłorocznej wystawie. - Jednak na niej nie było tylu fotografii, ile w albumie, który zawiera obszerniejszy wybór - wyjaśnia Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta.

Czytaj także: Lokal dla CIM na dworcu za 80 tysięcy euro?

Fotografie tego wybitnego artysty można także od wczoraj oglądać w Brukseli. W Parlamencie Europejskim została otwarta wystawa "Poznań w wyobraźni Ryszarda Horowitza". Składa się na nią 40 fotogramów. Ekspozycję zorganizował Poznań przy wsparciu Filipa Kaczmarka, europosła PO.

D. Jaworski zdradza, że rozważa wydanie pocztówek ze zdjęciami Poznania, autorstwa R. Horowitza. Pomysłów jest dużo więcej. Jeszcze w trakcie tegorocznych wakacji pojawią się gadżety z logiem Poznania.

- Miasto nie może sprzedawać pamiątek - tłumaczy Ł. Goździor. - Wydawnictwo widzi w tym interes. Wspólnie ustalamy katalog gadżetów. Oni znajdą producentów i zajmą się sprzedażą.

Pamiątki z logiem miasta oferować będą placówki CIM. - Mamy licencję na gadżety. Obecnie dopinamy finansowanie tego projektu - mówi D. Jaworski. Na początek będą to torby, koszulki, breloczki, smycze.

- Pamiątki muszą być oryginalne i mieć wysoką jakość - podkreśla Katarzyna Kamińska, kierownik CIM. Później pojawią się też limitowane serie. Wydawnictwo planuje współpracę z designerami.

- Nie odwracamy się plecami do koziołków - zaznacza D. Jaworski. - Chcemy połączyć tradycję z nowoczesnością.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto