W tegorocznej odsłonie wydarzenia - w dniach od 7-8 marca - weźmie udział ponad 110 wystawców reprezentujących branże najbardziej atrakcyjne dla studentów i absolwentów uczelni. W tym roku do grona sponsorów XXII Targów Pracy dołączyły tak znaczące firmy jak: VW Poznań, Imperial Tobacco, Fibaro, Velux.
Celem organizatorów jest zapewnienie ofert dla reprezentantów wszystkich wydziałów, dlatego co roku grono wystawców, biorących udział w targach się powiększa.
Aktualna sytuacja na rynku pracy wymaga od pracodawców niestandardowego podejścia do procesu rekrutacji i pozyskania kandydatów. Bezrobocie w samym Poznaniu kształtuje się na poziomie 1,5-2 procent. Dlatego wystawcy co roku prześcigają się w pomysłach na kreatywne i ciekawe przedstawienie swojej firmy.
- Umieszczanie ogłoszeń oraz reklama medialna nie wystarczą, aby przyciągnąć nowych pracowników do swojego zespołu. Dla nas ważny jest bezpośredni kontakt z młodymi i ambitnymi inżynierami, który jest możliwy m.in. dzięki Targom Pracy corocznie organizowanym na Politechnice Poznańskiej - uważa zespół rekrutacyjny firmy Volkswagen.
Celem Targów jest wzajemne poznanie się pracodawców i studentów oraz nawiązanie kontaktów, które w przyszłości będą szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego lub podjęcie pracy.
Zobacz też: Magazyn "Info z Polski"
POLECAMY:
Dzieje się w mieście
Wypadki, korki, drogi
Rozrywka
Quizy - sprawdź, czy wiesz
Nowe miejsca w Poznaniu
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?