Kiedy Lech Poznań występował w Lidze Europy w 2010 roku, doping kibiców Kolejarza w Poznaniu i za granicami kraju robił wrażenie nie tylko na piłkarskich fanach, ale także na dziennikarzach i klubowych działaczach.
Zobacz też: Serwis specjalny Droga do Euro 2012
- Zastanawialiśmy się jak można wykorzystać popularny już w Europie taniec "Let's do the Poznań" do promocji Poznania, jako jednego z gospodarzy EURO 2012 oraz Carlsberga jako oficjalnego sponsora turnieju- tłumaczy Magdalena Dzikowska, HR Manager w Carlsberg Accounitng Service Centre.
- W firmie zatrudniamy głównie ludzi młodych pomiędzy 25. a 30. rokiem życia. Poprosiliśmy pracowników, czy nie chcieliby wykonać "Let's do the Poznań" do filmu promującego EURO 2012. Nasza propozycja znalazła aprobatę i pozytywne reakcje - przekonuje pracownica Carslberga.
"Robienie Poznania" polega na łapaniu się przez kibiców za ramiona, podskakiwaniu i w tym samym czasie obracaniu się tyłem do boiska. W Poznaniu pracownicy wykonają własną wersję tańca kibiców Lecha.
Nagrany film z "Let's do the Poznań" zostanie wykorzystany do promocji Poznania – gospodarza EURO 2012 oraz Carlsberga oficjalnego sponsora EURO 2012.
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?