- Opracowaliśmy projekt tymczasowej organizacji ruchu - mówi Paweł Śledziejowski, prezes PIM - Opracowaliśmy projekt tymczasowej organizacji ruchu - mówi Paweł Śledziejowski, prezes PIM

- Opracowaliśmy projekt tymczasowej organizacji ruchu - mówi Paweł Śledziejowski, prezes PIM (© Google Street View)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Wszystko jest gotowe, żeby zwęzić ul. Głogowską. Prezes PIM podaje nawet termin prac, natomiast wiceprezydent Poznania twierdzi, że... jeszcze nic nie wiadomo.

Od początku sierpnia, kiedy to na stronie Urzędu Miasta pojawiła się interpelacja radnego Prawa do Miasta Tomasza Wierzbickiego, dotycząca wydzielenia torowiska tramwajowego na ul. Głogowskiej, rozpoczęła się kolejna odsłona wojny o zwężenie jednej z najważniejszych arterii w Poznaniu.

Przypomnijmy, że na wiosnę pojawiły się kontrowersje wokół Programu Rowerowego Miasta Poznania na lata 2017-2022, zakładającego poprowadzenie ruchu dla rowerów po obu stronach ul. Głogowskiej. Pomysłowi sprzeciwiły się rady osiedli, a także większość radnych miejskich z Platformy Obywatelskiej. Kiedy w maju doszło do spotkania mieszkańców obawiających się zakorkowania arterii z wiceprezydentem Maciejem Wudarskim, ten zapewniał, że jeśli zwężenie zostanie wdrożone, to nie wcześniej niż w latach 2020-2021.

- Mamy analizę przepustowości i wiemy, że obecnie nie ma możliwości, by na istotnych skrzyżowaniach zwęzić ul. Głogowską do jednego pasa ruchu - mówił zastępca Jacka Jaśkowiaka.

Wiadomo już jednak, że jednostki miejskie są gotowe do zwężenia części ul. Głogowskiej, choć tym razem nie z powodu rowerów, a tramwajów.

To tylko część artykułu. W serwisie Plus "Głosu Wlkp." przeczytasz, który odcinek torowiska na Głogowskiej zostanie wydzielony. Dowiesz się również m.in. kiedy to się stanie, a także kto nie zostawia suchej nitki na tym pomyśle.

Więcej: Kolejna wojna o zwężenie Głogowskiej. "To się nie zdarzy"


ZOBACZ TEŻ:


Zmiany na ul. Krysiewicza

Moto

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

ja (gość)

brawo poznań, widzę, ze dalej głupieje to durne miasto i robi się jeszcze bardziej nieprzyjemne, jeden wielki syf, może by tak całkowicie zabronić samochodom wjeżdżać do miasta, co? na pewno ruch będzie wtedy szybszy, a człowiek szybko się przemieści z punnktu A do punktu B...
mimo iż jestem Wielkopolanin to Gorzów>>>>>Poznań