Wybierz region

Wybierz miasto

    Miasta pobliskie

    Firmy w kategoriach

    Dodaj ocenę firmy

    SOLID MADE TOMASZ KASOŁKA

    adres:
    61-635 Poznań, OS. POD LIPAMI 10
    kom:
    883-966-696
    e-mail:
    Zobacz na mapie
    Zgłoś błąd

    Podsumowanie ocen użytkowników:

    • 3.4/5
      w kategorii:
      szewc
      • 3.4 ocena ogólna:
      • 3.4 jakość usług:
      • 3.4 ceny usług:
      • 3.4 obsługa klienta:
      • 3.4 lokalizacja:

    Opinie (5)

    • 5/5
      w kategorii:
      szewc
      • 5 ocena ogólna:
      • 5 jakość usług:
      • 5 ceny usług:
      • 5 obsługa klienta:
      • 5 lokalizacja:

      info

      Jesteśmy firmą z osiągnięciami i dbamy o klientów oraz renomę. Wystarczy zasięgnąć opinii/ informacji na ten temat. Niestety na kilkuset klientów zawsze znajdzie się jakiś z problemami... Wszystkie ciężkie przypadki zapraszamy do całej masy konkurencyjnych zakładów. Nie zmuszamy nikogo do niczego :) Pozdrawiam wszystkich zadowolonych klientów, jakich miałem przyjemność obsługiwać od 9-ciu już prawie lat!

      • Termin skorzystania z usługi: 05.12.2012
      • Czy polecam innym: tak
      • Autor: Kasołka - właściciel (gość)
      • wprowadzono 2012-12-05 20:33:46
    • 5/5
      w kategorii:
      szewc
      • 5 ocena ogólna:
      • 5 jakość usług:
      • 5 ceny usług:
      • 5 obsługa klienta:
      • 5 lokalizacja:

      sprostowanie nr 2

      Nikogo nigdy nie oszukałem. To Panie odebrała buty nie płacąc za nie, bo była Pani u nas pierwszy raz i nie wiedziała o konieczności płacenia z góry. KAŻDY dostaje od nas kopię zlecenia, jest regulamin przy ladzie. Płacisz- w twoim interesie jest zachować kopię zlecenia do odbioru wyk. usługi [zawiera ona datę, nr zlecenia, imię i nazwisko, pieczątkę z adresem, info o dokonaniu wpłaty, termin odbioru, czasami tel kontaktowy do klienta itd] Proszę mnie nie zniesławiać, bo nie ma Pani racji.

      • Termin skorzystania z usługi: 05.12.2012
      • Czy polecam innym: tak
      • Autor: Kasołka - właściciel (gość)
      • wprowadzono 2012-12-05 20:27:22
    • 5/5
      w kategorii:
      szewc
      • 5 ocena ogólna:
      • 5 jakość usług:
      • 5 ceny usług:
      • 5 obsługa klienta:
      • 5 lokalizacja:

      sprostowanie

      Pani która poniżej pisze coś takiego powinna zastanowić się, czy nie potrzebuje dodatkowej pomocy w prowadzeniu księgowości oraz uważnie czytać podpisywane umowy i uważać na poczcie, czy też w banku. Jak ja płacę, lub robię przelew, to moim obowiązkiem jest żądać dowodu/pokwitowania uiszczonej opłaty. Ponadto, to Pani mnie nazwała przy klientach chamem dwukrotnie! Tak, staramy się kasować z góry, ponieważ klienci nie odbierają butów - zdarza się tak zbyt często, a my nie jesteśmy fundacją charyt

      • Termin skorzystania z usługi: 05.12.2012
      • Czy polecam innym: tak
      • Autor: Kasołka - właściciel (gość)
      • wprowadzono 2012-12-05 20:17:09
    • 1/5
      w kategorii:
      szewc
      • 1 ocena ogólna:
      • 1 jakość usług:
      • 1 ceny usług:
      • 1 obsługa klienta:
      • 1 lokalizacja:

      klientka

      Pan Kasołka mający stoisko w Pasażu Handlowym na os. Kosmonautów próbuje zmuszać klientów do płacenia za swoje usługi podwójnie. Najpierw pobiera całą kwotę i wydaje zaświadczenie, a przy odbiorze obuwia wmawia klientom,że nie zapłacili za wykonaną przez niego usługę, ponieważ nie mają na wydanym przez niego kwitku dodatkowej pieczątki. Szuka głupich i naiwnych klientów. Próbował mnie oszukać, sprawę zgłosiłam na policji.

      • Termin skorzystania z usługi: grudzień
      • Czy polecam innym: nie
      • Autor: Beata (gość)
      • wprowadzono 2012-12-05 16:26:29
    • 1/5
      w kategorii:
      szewc
      • 1 ocena ogólna:
      • 1 jakość usług:
      • 1 ceny usług:
      • 1 obsługa klienta:
      • 1 lokalizacja:

      Klient

      Pan Kasołka prowadzący stoisko z naprawą obuwia w Pasażu Handlowym na os. Kosmonautów to zwykły oszust. Przed wykonaniem usługi uregulowałam całą kwotę 75 zł (bez wpłaty całej kwoty nie realizuje usług)Otrzymałam zaświadczenie z którym miałam się zgłosić po odbiór obuwia, z moim imieniem i nazwiskiem, podpisem owego Pana, datą wykonania usługi. Przy odbiorze przy innych klientach obliżał mi i wmawiał,że nie zapłaciłam za buty, ponieważ on na tym kwitku przybija jeszcze pieczątkę:ZAPŁACONO.

      • Termin skorzystania z usługi: 1.12.2012
      • Czy polecam innym: nie
      • Autor: Barbara (gość)
      • wprowadzono 2012-12-05 16:21:13

    Korzystamy z cookies i local storage.

    Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.