1/12
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Next Film, będący dystrybutorem „365 dni”, nie ukrywa...
fot. Next Film

Next Film, będący dystrybutorem „365 dni”, nie ukrywa radości z sukcesu filmu. – Po niecałych dwóch tygodniach wyświetlania „365 dni” obejrzało ponad 1,25 miliona osób. To najszybciej osiągnięta milionowa widownia w 2020 roku – podkreśla reprezentująca firmę Aleksandra Misiak. Warto dodać, że w premierowy weekend „365 dni” obejrzało aż 454 tysiące widzów, dzięki czemu ekranizacja bestsellera Blanki Lipińskiej jest najlepszym polskim otwarciem 2020 roku.

Zobacz również

Cena choinki 2021 prosto z lasu. Czy trzeba będzie łapać się za portfel?

Cena choinki 2021 prosto z lasu. Czy trzeba będzie łapać się za portfel?

Weronika Bielik. Życie influencerki to wieczne wakacje

Weronika Bielik. Życie influencerki to wieczne wakacje

Polecamy

Coraz więcej uczniów odchodzi ze szkół. Edukacja domowa zyskuje popularność

Coraz więcej uczniów odchodzi ze szkół. Edukacja domowa zyskuje popularność

Przegląd listopada w Poznaniu

Przegląd listopada w Poznaniu

Zła sytuacja w wielkopolskich szkołach. W co piątej placówce zakażenie koronawirusem

Zła sytuacja w wielkopolskich szkołach. W co piątej placówce zakażenie koronawirusem

Dodaj ogłoszenie