2/12
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Next Film, będący dystrybutorem „365 dni”, nie ukrywa...
fot. Next Film

Next Film, będący dystrybutorem „365 dni”, nie ukrywa radości z sukcesu filmu. – Po niecałych dwóch tygodniach wyświetlania „365 dni” obejrzało ponad 1,25 miliona osób. To najszybciej osiągnięta milionowa widownia w 2020 roku – podkreśla reprezentująca firmę Aleksandra Misiak. Warto dodać, że w premierowy weekend „365 dni” obejrzało aż 454 tysiące widzów, dzięki czemu ekranizacja bestsellera Blanki Lipińskiej jest najlepszym polskim otwarciem 2020 roku.

Zobacz również

Takie pokarmy są najgorsze dla organizmu zdaniem ekspertów. Lepiej ich unikać

Takie pokarmy są najgorsze dla organizmu zdaniem ekspertów. Lepiej ich unikać

Tego nie łącz z alkoholem. Tych produktów nie należy łączyć z winem, piwem i wódką

Tego nie łącz z alkoholem. Tych produktów nie należy łączyć z winem, piwem i wódką

Polecamy

Omikron pozostaje dłużej na powierzchniach i skórze niż poprzednie warianty

Omikron pozostaje dłużej na powierzchniach i skórze niż poprzednie warianty

Dying Light 2 na PS5 – rozmiar gry stale rośnie. Ile miejsca na dysku zajmie gra?

Dying Light 2 na PS5 – rozmiar gry stale rośnie. Ile miejsca na dysku zajmie gra?

Noszenie maseczki a problemy z zębami. Czym jest syndrom "mask mouth"?

Noszenie maseczki a problemy z zębami. Czym jest syndrom "mask mouth"?

Dodaj ogłoszenie