Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

AdBuster z Poznania obala reklamowe mity

Redakcja MM Poznań
Redakcja MM Poznań
Sprawdzał już wytrzymałość podpasek i wytrzymałość prezerwatyw.
Sprawdzał już wytrzymałość podpasek i wytrzymałość prezerwatyw. archiwum AdBuster
Sprawdzał już wytrzymałość podpasek i prezerwatyw. Zobaczcie wideo.

W styczniu na YouTube pojawił się pierwszy filmik pochodzącego z Poznania AdBustera. Wyjaśnił w nim, dlaczego w konfrontacji proszków jeden jest lepszy do drugiego. Otóż reklamowany produkt był wsypywany do przegródki na proszek, a konkurencyjny do tej na płyn. Krótki filmik obejrzało ponad milion widzów.

- Od popularności tego wideo uzależniłem swoją dalszą twórczość - mówi AdBuster, nie chce zdradzać swojego imienia i nazwiska. - Pomysł na videobloga kiełkował w mojej głowie od dawna, ale nie wiedziałem, czy ktokolwiek się tym zainteresuje - przyznaje.

Od podpasek po piwo

Odzew internautów zaskoczył samego AdBustera. Tak zaczęła się kariera internetowego pogromcy reklamowych mitów. Żaden produkt nie umknie jego uwadze. Szczotkował zęby pastą wybielającą przez tydzień, po czym sprawdził czy są rzeczywiście bielsze. Zweryfikował, czy po popryskaniu się dezodorantem ulegną mu anioły. Porównał ilość nadzienia w rogalikach przedstawioną na reklamie z rzeczywistością.

W śledzeniu mitów gotowy jest do wielu, czasami bolących, poświęceń. Dla przykładu rozbił sobie balon z wodą na głowie, żeby sprawdzić czy to równie orzeźwiający sposób jak nowe piwo. Wydepilował też nogi woskiem. - Próbuję produkty na sobie, żeby dodać element rozrywkowy - wyjaśnia AdBuster. Podobną funkcję pełnią żarciki rodem z Familiady na otwarcie.

Czasami do testów produktów wciąga przechodniów. Pomagali mu przy degustacji napojów energetycznych i sprawdzaniu skuteczności odświeżacza powietrza.

Nie ma dla niego tabu. Przetestował na sobie środek na potencję, przyczepność podpasek, wytrzymałość papieru toaletowego i prezerwatyw.

Wytyka też błędy twórcom reklam. Oberwało się nawet prezydentowi Poznania za reklamę o ziemniakach, która miała zachęcić Irlandczyków do przyjazdu do stolicy Wielkopolski.

Tajemnicza Monia

Drugoplanowymi bohaterami filmików są pies Mr G. oraz Monia. Towarzyszkę AdBustra chętnie zobaczyliby internauci, którzy domagają się tego w komentarzach pod filmikami. Czy w końcu poznamy ją bliżej? - Zapraszam do kolejnych filmów, może w jakimś Monia zdecyduje się pokazać - tajemniczo odpowiada pogromca reklamowych mitów.

Plany na przyszłość? Jeszcze więcej testów. - Zastanawiam się nad spotkaniem z moimi widzami. Może zrobimy wspólnie jakąś konfrontacje albo flash moba - zdradza AdBuster. - Reklamodawcy niech mają się na baczności, bo nigdy nie wiedzą, czy to czasem ich reklama nie będzie na tapecie w kolejnym odcinku - puentuje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto