Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Akcja edukacyjna w Gdańsku. Ciężarówka Internetowej Rewolucji na Targu Węglowym

Dagmara Olesińska
Jak założyć stronę www, którą pokochają klienci, i jak przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce, dzięki czemu firma zaistnieje w internecie - już w poniedziałek i przez kolejne sześć dni będą mogli dowiedzieć się bezpłatnie mali i średni przedsiębiorcy z Gdańska oraz jego okolic. Wszystko w ramach Internetowej Rewolucji, czyli akcji edukacyjnej skierowanej do firm, które nie przekonały się jeszcze, jak duże znaczenie ma internet.

- W dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci, mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych, którzy sprawnie korzystają z możliwości dotarcia do osób szukających ich oferty - mówi Marcin Karnowski, dyrektor marketingu w Google Polska.

Na trzy pierwsze dni ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się na Targu Węglowym w Gdańsku. Tam będą odbywać się trzy identyczne bloki szkoleniowe, by chętni mogli wybrać dogodne dla siebie godziny. 7 maja ciężarówkę można odwiedzać w godz. 11-18, a 8 i 9 maja od 9 do 18.

Na tym jednak akcja się nie zakończy. Przez trzy następne dni przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertem, który pomoże im aktywnie zaistnieć w internecie. 10 maja ciężarówka przeniesie się do Gdańskiego Centrum Obsługi Przedsiębiorców, przy ul. Partyzantów 74 i będzie otwarta dla przedsiębiorców w godz. 8-16. Natomiast 11 i 12 maja eksperci będą udzielać pomocy w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER przy ul. Lęborskiej 3b od godz. 9 do 18.

Prawie połowa firm w Polsce nie ma własnej strony internetowej, a aż 46 proc. firm zatrudniających do trzech osób nie planuje założenia strony w internecie. Organizatorzy Internetowej Rewolucji zamierzają zmienić ten stan rzeczy m.in. w Gdańsku i jego okolicach, dlatego tutejsi przedsiębiorcy przez prawie tydzień będą mogli za darmo korzystać z wiedzy ekspertów, którzy pomogą im postawić pierwsze, znaczące kroki ku zaistnieniu w internecie.

- W Polsce rosnącym problemem jest relatywnie wysokie zróżnicowanie rozwoju gospodarczego poszczególnych regionów, w tym przedsiębiorstw - komentuje Lech Pilawski, dyrektor generalny Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, współorganizator akcji. - Korzystanie z nowoczesnych technologii, m.in. z internetu, to nie tylko szansa na rozwój technologiczny regionów oraz firm, ale to przede wszystkim impuls do wzrostu społeczno-gospodarczego.

Internetową Rewolucję ogłoszono w październiku 2009 r., a jej organizatorami są Google, home.pl i PKPP Lewiatan. Przystąpiło do niej już ponad 50 tys. firm z 23 miast z całej Polski. W poniedziałek dołącza do nich Gdańsk.

Kliknij i stwórz bezpłatną wizytówkę swojej firmy w naszym KATALOGU FIRM

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto