Gadżety mają być dziełem designerów. We wrześniu miasto ogłosi dla nich konkurs.
- Chcemy, aby osoby, które wezmą udział w konkursie, zaprojektowały pamiątki związane zarówno z charakterystycznymi miejscami w mieście, jak i np. z ważnymi wydarzeniami - wyjaśnia Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Poznania.
Nabyć będzie można m.in. koszulki, notesy, długopisy czy parasole. Ich sprzedaży nie będzie jednak prowadzić bezpośrednio miasto, które nie może w ten sposób zarabiać. Dlatego Poznań chce zbudować biznesowy model sprzedaży gadżetów. Zajmie się tym Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, która jest odpowiedzialna za promocję stolicy Wielkopolski.
- Oferowana gama pamiątek będzie szeroka - mówi Fromberg. - Mają one być bardziej oryginalne, niebanalne. Chcemy wprowadzić gadżety masowe, ale także ekskluzywne.
Początkowo pamiątki pojawią w Centrum Informacji Miejskiej, z czasem lista punktów, w których będzie można je kupić, ma się rozszerzyć.
Wybierz lokal bez papierosa! Wygraj nagrody! Ruszyła Akcja Paczka! |
Piłka nożna w Poznaniu Lech Poznań, Warta Poznań, Euro 2012 w Poznaniu |
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?