Biedronka zwalnia pracowników, którzy obłowili się na błędnej promocji

ZEN
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów.
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów. Wojciech Wojtkielewicz
Promocja nazwana "Biała noc" polegała na tym, że klienci, którzy kupili 20 produktów, mieli trzy najtańsze otrzymać gratis. Jednak na skutek błędu można było dostać za darmo nie najtańsze, lecz najdroższe produkty. Klienci, którzy się zorientowali, kupowali 20 najtańszych produktów, by za darmo otrzymać np. drogi sprzęt AGD i RTV. Na promocji postanowili też skorzystać sami pracownicy Biedronki. Jak donosi serwis Money.pl, sieć zdecydowała, że takie osoby zostaną ukarane.

Sieć Biedronka co rusz kusi klientów coraz to nowymi promocjami. Jedną z nich była "Biała noc", której celem było zachęcenie do robienia zakupów w nocy, gdy ruch jest najmniejszy. Polegała na tym, że przy zakupie 20 różnych produktów trzy najtańsze z nich dostaniemy gratis.

Czytaj także

Tymczasem najprawdopodobniej na skutek błędu w systemie informatycznym zamiast najtańszych produktów, klienci w ramach promocji za darmo otrzymywali nie najtańsze, lecz najdroższe produkty ze swojego paragaonu. Wystarczyło zatem włożyc do koszyka 17 najtańszych produktów, a do tego trzy najdroższe - np. sprzęt AGD/RTV, by nic za niego nie zapłacić.

Na błędzie skorzystało wielu klientów, a także pracowników Biedronki. Niektórzy po zakończeniu pracy jeżdzili nawet po okolicznych sklepach sieci, gdzie robili kolejne zakupy w promocji. Jak się okazuje, sieć postanowiła ich za to ukarać. Jak podaje serwis Money.pl, wielu z nich otrzymało wypowiedzenia z pracy lub nagany. Portal dotarł do uzasadnienia zwolnienia jednego z pracowników.

Czytaj także

"Mowa jest w nim o utracie zaufania do pracownika w związku z nierzetelnym wykonywaniem przez niego obowiązków służbowych. Władze spółki zarzuciły podwładnym, że ci nie powiadomili w nocy serwisu technicznego firmy (helpdesku) o błędzie w systemie oraz sami skorzystali, kupując za bezcen najdroższe towary z sekcji non food, czyli inne niż żywność" - czytamy na Money.pl.

Murem za pracownikami staje Alfred Bujara, szef sekcji handlowej NSZZ "Solidarność", który zwraca uwagę, że pracownicy nie byli w stanie samodzielnie usunąć błędu, bowiem nie mają wpływu na ceny produktów, a pracownicy mieli prawo zrobić zakupy jak każdy klient, co zresztą jest codzienną praktyką.

ZOBACZ TEŻ:

Które sklepy są najtańsze: Biedronka, Lidl, Kaufland, Carref...

Sprawdź też:

Wysokie czynsze, niewielu klientów. Restauratorzy zamykają biznesy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3