Międzynarodowa organizacja skupiająca organizatorów targów, Centrex Union, wydała właśnie raport o opiniach zwiedzających wystawy targowe w Europie Środkowo-Wschodniej – pierwszą tego typu publikację na rynku.
Badania prowadzono w Czechach, Polsce, Słowacji, na Ukrainie i Węgrzech, na w sumie 18 imprezach wystawienniczych przeznaczonych wyłącznie dla profesjonalistów i firm z branży i 17 imprezach targowych pozwalających firmom zaprezentować swe oferty konsumentom. Według twórców raportu największe imprezy targowe o uznanej renomie, wciąż cieszą się dużym powodzeniem i nie powinno się to zmienić w najbliższych latach. Jednak zagrożone są małe imprezy regionalne. Co ciekawe najlepszą reklamą targów są... sami zwiedzający. Targi wciąż w opinii zwiedzających są najlepszymi narzędziami marketingu. Musi się jednak zmienić ich charakter, czego innego także od targów dziś się oczekuje – między innymi wykorzystania nowych technologii.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?