W minioną sobotę prezes Lecha Andrzej Kadziński mówił podczas prezentacji drużyny, m.in.:
- Żaden z obecnych sponsorów klubu się nie wycofał, a my już prowadzimy rozmowy z firmami, które być może zostaną nowymi sponsorami w kolejnym sezonie – zapewniał prezes Kolejorza.
Tymczasem dziś rano klub poinformował, że podpisał umowę z koncernem Coca-Cola. Jest to o tyle zaskakujące, że w przeszłości Lech związany był raczej z największą konkurencją Coca-Coli, czyli koncernem Pepsi.
- Konkurencja na rynku jest tak samo twarda jak na boisku. Coca Cola przedstawiła nam lepszą ofertę i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy – wyjaśnia na stronie lechpoznan.pl dyrektor marketingu Lecha, Michał Lipczyński.
Podpisana umowa ma obowiązywać przez rok. Kwota kontraktu jest objęta tajemnicą handlową. Wiadomo jednak, że nie jest to suma porównywalna, do tych, które przekazują klubowi firmy Remes czy Amica.
- Jest to zwykła umowa sponsorska. Coca-Cola nie wchodzi nawet w skład naszej piramidy sponsorskiej - wyjaśnia rzecznik prasowy Lecha, Joanna Dzios.
![]() | ![]() |
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Grosicki kończy karierę, Polacy przed Francją czyli STUDIO EURO odc.5
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?