Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

CRM w usługach

Lilia Łada
Lilia Łada
Microsoft oraz Microplan Polska zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej.

Celem organizowanej konferencji jest omówienie kluczowych zagadnień związanych z działalnością sektora usługowego, jak również podzielenie się z uczestnikami ideą CRM w organizacjach usługowych. Prelegenci spotkania opowiedzą między innymi o kluczowych możliwościach systemu CRM dla firm usługowych, zaprezentują skuteczne sposoby raportowania oraz zarządzania efektywnością Sales & Marketing, a także przedstawią zagadnienia związane z marketingiem usług, organizacją działu usług, integracją z zewnętrznymi aplikacjami oraz przedstawią organizację projektu wdrożeniowego.

Czego dowiedzą się uczestnicy?
Uczestnicy spotkania będą mogli szczegółowo zapoznać się ze sposobami prezentacji danych, przyjrzeć się przygotowaniu trafnej analizy otoczenia konkurencyjnego i pozyskaniu wiedzy o konkurentach. W kwestii idei CRM, słuchacze zapoznają się z tematami dotyczącymi segmentacji i komunikacji z klientami, kontrolą czasu pracy i jakości usług czy też ewidencją i rozliczaniem zleceń.

Ponadto poruszone zostaną zagadnienia dotyczące kontroli nad procesem pozyskiwania nowych klientów, zarządzania akcjami marketingowymi, prowadzenia kalendarzy serwisowych, konfigurowania usług, rezerwacji zasobów, rejestracji kosztów związanych z obsługą klienta.
Zaprezentowane zostaną także istotne kwestie z zakresu rejestracji zgłoszeń serwisowych przez stronę WWW, monitoringu stanu zgłoszenia, kontroli kosztów oraz tematy związane z obiegiem dokumentów, takie jak automatyczna rejestracja w systemie zeskanowanych dokumentów, przekazywanie dokumentów w wersji elektronicznej.

Zaproponowany zostanie również kwestionariusz oceny pracownika. Prelegenci partnera merytorycznego konferencji portalu Transferuj.pl podzielą się doświadczeniami na temat roli systemu płatności internetowych w zautomatyzowaniu i przyspieszeniu procesu sprzedaży na przykładzie wybranych modeli biznesowych oraz sprzedaży w internecie jako niezbędnym kanale dystrybucji w dzisiejszych czasach.

Co daje udział w warsztatach?
Możliwość poznania najnowszych trendów z zakresu CRM.
Możliwość zapoznania się ze sposobami odpowiedniej prezentacji danych analitycznych w celu przetworzenia ich w dobrą informację zarządczą.
Możliwość przyjrzenia się z praktycznym przykładom biznesowym.
Uczestnicy zapoznają się z zaletami i ułatwieniami jakie system płatności internetowych wprowadza do zarządzania finansami w przedsiębiorstwie.
Udział w konferencji jest bezpłatny.

W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.microplan.pl/pl/crm_2010_conference/rejestracja.php.
Więcej informacji na temat konferencji znajduję się na stronie www.microplan.pl.
Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics wraz ze Złotym Partnerem firmą Microplan Polska. Partner merytoryczny – portal Transferuj.pl

Konferencja odbędzie się 29 czerwca w Business Centrum ul. Polska 13 w Poznaniu. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.


Wszystko o maltafestival poznań2010 - program, zapowiedzi, relacje
17, 18, 24, 25 lipca, Stary Rynek
3 lipca 2010 - Malta
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto