MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Czas na ligowych typerów

WYP
Piłkarze wracają na boiska, a kibice do typowania wyników. - Fot.W.Wylegalski
Piłkarze wracają na boiska, a kibice do typowania wyników. - Fot.W.Wylegalski
Wracają na boiska piłkarze, wraca na nasze łamy konkurs ,,Piłkarski Ekspert’’. To już siódma edycja. I jak zawsze mamy dla naszych Czytelników nagrody. Zasady naszej zabawy nie zmieniły się.

Wracają na boiska piłkarze, wraca na nasze łamy konkurs ,,Piłkarski Ekspert’’. To już siódma edycja. I jak zawsze mamy dla naszych Czytelników nagrody.
Zasady naszej zabawy nie zmieniły się. Podobnie jak w poprzednich edycjach Czytelnicy będą mieli do wytypowania 10 spośród 15 spotkań (I, II, III, IV liga i wybrane mecze lig zagranicznych). Do każdego zestawu dołączamy jokera – w tej pozycji należy wytypować dokładny wynik spotkania, a nagrodą za trafiony rezultat jest 10 punktów. Jokera można ominąć, jeśli jednak zdecydujemy się go typować, z pozostałych meczów wybieramy najwyżej 9 pozycji (wybieramy 10 pozycji lub 9 plus joker).
Należy jeszcze pamiętać o jednej ważnej zasadzie – można przysłać maksymalnie 20 kuponów i każdy z osobna należy oznaczyć w rubryce ,,kolejny numer’’ (na przykład Andrzej Nowak 1, Andrzej Nowak 2, itd.).
Wszystkich kibiców zapraszamy do wspólnej zabawy, a jest o co walczyć, bo dla najlepszych typerów mamy bardzo atrakcyjne nagrody w postaci sprzętu RTV i AGD.
Kupony będziemy publikować codziennie – od poniedziałku do piątku. Konkurs trwać będzie przez 14 tygodni – od 3 marca do 4 czerwca 2006 roku. W piątek lub sobotę na naszych łamach będziemy publikować wyniki najlepiej typujących kolejki oraz klasyfikację generalną.
Kupony należy dostarczyć najpóźniej do naszej redakcji, do piątku, do godz. 18.00.

Regulamin

1. ,,Gazeta Poznańska’’ będzie publikować codziennie – od poniedziałku do piątku 14 zestawów po 15 spotkań piłkarskich.

2. Aby wziąć udział w konkursie, każdy uczestnik powinien wyciąć przynajmniej jeden kupon z zestawem, wypełnić, wysłać lub dostarczyć go tak, aby dotarł pod wskazany adres do dnia określonego datą na kuponie.

3. Do gry można włączyć się w każdej chwili.

4. Spośród wszystkich meczów na zestawie, należy wybrać 10 i wytypować rozstrzygnięcia, tzn. zwycięstwo gospodarzy (1), remis (x) lub zwycięstwo gości (2). Jeżeli zdecydujemy się na jokera, z zestawu wybieramy tylko 9 par.

5. Nie można skreślić przy tym samym meczu różnych wyników (tzn. 1 i X, X i 2).

6. Każdemu rozstrzygnięciu przydzieliliśmy odpowiednią ilość punktów. Suma wszystkich rozstrzygnięć wynosi 10. Jeżeli na przykład w pozycji 1. Legia Warszawa – GKS Bełchatów są liczby 2 2 6, to oznacza to, że w przypadku trafnego wytypowania zwycięstwa gospodarzy czyli Legii, biorący udział w konkursie otrzyma 2 punkty, za trafne wytypowanie remisu – 2 punkty, za trafne wytypowanie zwycięstwa gości – 6 punktów.

7. Joker polega na wytypowaniu dokładnego wyniku podanego meczu (np. 1:0, 2:1, 0:3 itp.). Nagrodą za trafnie wytypowany rezultat jest 10 punktów.

8. Jedna osoba może dostarczyć najwyżej 20 kuponów na jeden zestaw, lecz aby je wyróżnić, musi dodać nadany przez siebie numer kolejny. W przypadku, gdy do jednego zestawu zostanie dołączonych kilka kuponów o takich samych danych osobowych i tym samym numerze, do bazy danych wprowadzony zostanie tylko jeden kupon, pierwszy w kolejce do wpisywania. Sumowanie punktów dla poszczególnych kuponów odbywać się będzie kluczem numerów kuponów, tzn. zestaw nr 1 kupon 1 zsumuje się z zestawem nr 2 kupon 1; zestaw nr 1 kupon 2 z zestawem nr 2 kupon 2 itd.

9. Punkty w konkursie będą liczone dla nagród w dwóch kategoriach:
a) punktacja całego konkursu oparta na sumie punktów otrzymanych za najbardziej trafne typowania wszystkich zestawów łącznie
b) punktacja zestawu oparta na sumie punktów otrzymanych za najbardziej trafne typowanie pojedynczego zestawu.

10. Jeśli pojedynczy zestaw wygra więcej niż jedna osoba, to nagroda kolejki zostanie rozlosowana wśród najlepiej typujących.

11. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, która w trakcie trwania konkursu zgromadzi na swoim koncie (określonym jednym numerem typowania) największą liczbę punktów.

12. Jeśli jeden z meczów umieszczonych w zestawie się nie odbędzie (zostanie przełożony, przerwany z różnych powodów), wynik będziemy losować w siedzibie redakcji. Jeśli spotkań nierozegranych będzie więcej, wówczas czekamy, aż odbędą się w terminie ustalonym przez prowadzącego rozgrywki.

13. Jeśli mecz w pozycji ,,joker’’ się nie odbędzie, to wówczas punkty naliczamy dopiero po jego rozegraniu.

14. Konkurs trwa do 4 czerwca 2006 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wydanie specjalne Gol24 - Studio EURO 2024 - odcinek 1

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto