Postanowili stworzyć aplikację do przeglądarek internetowych, która umożliwia otrzymanie wejściówek do tych miejsc w zamian za zgodę na wykorzystanie części swojej przeglądarki internetowej na cele marketingowe lokali, które oferują wejściówki.
Studenci uznali, że wiele klubów dyskotekowych jak i sportowych pragnie sprowadzić do siebie jak największa liczbę osób. Kluby, zamiast rozdawać darmowe wejściówki przypadkowym osobom, wolą utrwalić swoją markę w świadomości studentów. A nic obecnie do nich nie przemawia tak bardzo jak internet. Rozwiązanie to jest rewelacyjne zarówno dla studentów jak i podmiotów oferujących swoje usługi młodzieży akademickiej.
- Obecnie współpracujemy z Baker Street, Pyra Barem, PBG Basket, SmartBay.pl i pizzaportal.pl. Nadal rozmawiamy z nowymi podmiotami, które chętnie podejmują z nami współpracę - tłumaczy Dawid Kujawski, współtwórca całej idei, odpowiedzialny za kwestie marketingowe.
Korzystanie z Coleos AdPanel musi odbyć się przez 100 godzin, po czym Użytkownik może wybrać do jakiego lokalu lub na jaki mecz pragnie się udać za free lub z jakiej zniżki skorzystać.
Warto dodać, że poza wejściówkami do rozmaitych lokali można otrzymać zniżkę o wartości 15zł na danie zamówione w blisko 900 restauracji z całej Polski. Ponadto twórcy Coleos AdPanel otwarci są na współpracę z młodymi zespołami muzycznymi lub kabaretami, które mogą promować się za pośrednictwem Coleos AdPanel w zamian za wejściówki dla Użytkowników Coleos AdPanel na ich koncerty.
Coleos AdPanel nie jest stroną internetową, a jedynie dodatkiem do przeglądarki, który nie utrudnia surfowania po internecie czy korzystania z serwisów takich jak np. nasza-klasa.pl czy Facebook.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?