Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ekspozycja w sieci

Juliusz PODOLSKI
Oferta targów skierowana jest do profesjonalistów, ale chętnie odwiedzają je dzieci. Fot. T. Rytych
Oferta targów skierowana jest do profesjonalistów, ale chętnie odwiedzają je dzieci. Fot. T. Rytych
U progu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej MTP proponują udział w pięciu projektach targowych skierowanych do ściśle określonego odbiorcy. Dzisiaj na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich ...

U progu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej MTP proponują udział w pięciu projektach targowych
skierowanych do ściśle określonego odbiorcy.

Dzisiaj na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczynają się kolejne edycje: Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, Międzynarodowych Targów Telekomunikacji, Technologii Informatycznych i Elektroniki Infosystem/Forum ICT, Targów Artykułów i Usług Fotograficznych Eurofoto, Targów Artykułów dla Dzieci Świat Dziecka oraz pierwsza edycja Poznań Game Arena.

Łącznie do 23 kwietnia zaprezentuje się ponad 500 wystawców, odbędzie się ponad setka wystąpień, prelekcji i pokazów. Organizatorzy spodziewają się kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających.

Połączenie tych pięciu imprez pozwoli na przegląd ofert branż zbliżonych, a często nierozerwalnie ze sobą połączonych przez korzystanie z powiązanych technologii, jak reklama i marketing, teleinformatyka, elektronika i fotografia.

Nowy Infosystem

Dotychczasowy Infosystem, po “przebudowie” organizacyjnej i merytorycznej pojawia się jako zupełnie nowy produkt: Infosystem 2004/Forum ICT. Poza ekspozycją wystawcy będą prezentowali swoją ofertę na forum tematycznym. Zainteresowanie, jakie Forum ICT wzbudziło wśród wystawców i potencjalnych kontrahentów jest olbrzymie. Na niektóre zamknięte wystąpienia już kilka dni przed rozpoczęciem targów nie było wolnych miejsc.

Przyszłość dokumentów

Wiodącym tematem Infosystemu 2004/Forum ICT będzie DMS, czyli systemy zarządzania i archiwizacji dokumentów. Będzie to największa i najbardziej wyczerpująca prezentacja aplikacji, sprzętu i usług tej branży w Polsce. Wśród wystawców znajdą się liderzy technologii i jakości z Polski i Niemiec, łącznie 30 firm prezentujących szerokie spektrum rozwiązań DMS od formularzy elektronicznych do kompleksowych systemów masowego przetwarzania dokumentów. Większość polskich firm stanie niebawem przed koniecznością dokonania wyboru rozwiązania, które umożliwi im praktyczne wykorzystywanie dokumentu elektronicznego w kontaktach gospodarczych na szeroką skalę. Dokument elektroniczny stanie się dokumentem oryginalnym, a kopii papierowej może nie być.

Podczas Forum ICT w Poznaniu dojdzie po raz pierwszy do niemieckiego wystąpienia kolektywnego z wiodącym tematem “Zarządzanie dokumentami”. Sponsorem merytorycznym kolektywnego stoiska jest VOI Verband Organisations- und Informationssysteme e.V. (Stowarzyszenie Systemy Organizacji i Informacji) z Bonn, które w Niemczech reprezentuje niemal wszystkie znaczące przedsiębiorstwa rynku DMS.

Podpis elektroniczny

W czasie targów omówione zostaną aspekty ustawy o podpisie elektronicznym i wynikające z niej praktyczne możliwości i obowiązki. Przybliżone zostaną pojęcia infrastruktury klucza publicznego, podpisu kwalifikowanego i niekwalifikowanego, uwierzytelniania czy znakowania czasem. Jako prelegenci lub wystawcy wystapią najważniejsze centra certyfikacji: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej (Sigillium), Krajowa Izba Rozliczeniowa (Szafir), Centrum Certyfikacji UNIZETO (Certum), oraz Centrum Zaufania i Certyfikacji Centrast.

e-Administracja

Podczas “Forum e-Administracja” wystawcy i prelegenci przygotują rozwiązania informatyczne, mające pomóc w dostosowaniu polskiej administracji rządowej i samorządowej do rzeczywistości UE. Omówiona zostanie ustawa o informatyzacji. Jednym z istotnych tematów, na których skupią się prelegenci forum ma być również reforma administracji w Planie Hausera w kontekście informatyzacji samorządów.

,,Hiper Gość” - Mark Breier

Specjalnym gościem Infosystemu i Euro-Reklamy będzie 22 kwietnia Marek Breier, “gwiazda marketingu”, twórca słynnego portalu „Amazon.com.” Jego techniki marketingowe służą jako studia przypadków doskonale trafionych przedsięwzięć na wielu uniwersytetach USA.

Reklama bez tajemnic

Tegoroczne targi produktów i usług reklamowych notują zdecydowany wzrost zainteresowania ekspozycją. W stosunku do edycji 2003, Euro-Reklama jest większa o 20 proc. Absolutny rekord padł w przypadku wystawców zagranicznych - o ponad 80 proc. więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Od 21 do 22 kwietnia na stoisku miesięcznika “Świat Druku” odbędą się dwie prezentacje poruszające istotne kwestie brandingu - budowania i zarządzania marką. Przez cały czas trwania targów na stoisku demonstrowany będzie także druk wielkoformatowy pod kątem zastosowania w reklamie oraz zadruk gadżetów reklamowych - druk tamponowy i sitodruk.

Dziecko w... reklamie!

Jednym z wielu wydarzeń będzie prelekcja 21 kwietnia “Dziecko jako uczestnik badań rynkowych” autorstwa Patrycji Venulet, kierownika badań Kidspeak w SMG/KRC Millward Brown Company, największej firmy badawczej w Europie Środkowej i Wschodniej. Odbędzie się także “Wystawa Upominków Reklamowych dla Dzieci”.

Targi w obiektywie

Przez cały czas trwania Eurofoto będą miały miejsce specjalistyczne wystąpienia, seminaria i konferencje poświęcone aktualnym trendom, nowościom i problemom branży fotograficznej. Niezwykle bogaty jest program Forum Polfoto. To ponad 20 prelekcji tematycznych o zastosowaniu najnowszych rozwiązań+ i technologii w dbałości o najwyższą jakość fotografii.

Gry na targach

_
Poznań Game Arena organizują Miedzynarodowe Targi Poznańskie podczas trwania Infosystemu, przy współpracy z EMPiK Megastore Poznań. Przy kilkudziesięciu komputerach miłośnicy gier komputerowych, specjaliści od zręczności i opanowania będa mogli walczyć o cenną pulę nagród i mistrzowskie tytuły.
Przez cztery dni trwać będzie turniej w najpopularniejszą sieciową grę – Counter Strike. Oprócz głównego konkursu na platformach PC zorganizowanych zostanie 12 innych. Nie zabraknie hitów: Call of Duty, Battlefield Vietnam, FIFA 2004 czy Need For Speed Undeground. Do dyspozycji graczy będzie także najbardziej oczekiwana w tym roku gra FPS – Far Cry.
Nie zapomniano także o fanach gier konsolowych i tzw. karcianek. Swoje boxy rozstawi firma – Sony, producent Play Station 2. Oprócz tego zorganizowany zostanie pokaz gry (a także turnieje) w m.in. Warhammer, Magic the Gathering czy Mecha Warrior.
Poznań Game Arena będzie przyjmowała gości każdego dnia między 13.00 a 21.00. Jednodniowy bilet będzie kosztował 8 złotych. Impreza odbywać się będzie w hali nr 3. _JP

Bilety i parking

Targi Infosystem 2004 można zwiedzać w dniach 20 - 23 kwietnia w godzinach od 9.00 - 17.00.

Ceny biletów w dniach 20 i 21 bm 15 zł., w dniach 22 i 23 bm 10 zł. Na Poznań Game Arena potrzebny jest oddzielny bilet w cenie 8 zł, a wejście wyłącznie przez Hol Wschodni (wejście główne).

MTP oferuje swoim gościom 24 godzinny, strzeżony parking (850 miejsc parkingowych) oddalony o 350 metrów od terenów wystawowych. Na trasie Parking - ul. Matejki - Teren MTP w godzinach od 7.00 - 18.00 kursuje bezpłatny autobus. JP.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto