– W najbliższy piątek, 21go marca br. w Factory Poznań ruszamy z kampanią Wiosna – Lato 2014. Do sklepów trafią wiosenne kolekcje, które będzie można nabyć w cenach niższych od 30 do 70 procent. Wiosna budzi w każdym pozytywne emocje, wszystko wokół rozkwita, zarówno w przyrodzie, jak
i uczuciach. W Factory Poznań pozytywne emocje wyzwolą również wiosenne kolekcje markowych produktów. Smart shopping to nie tylko mądre zakupy i racjonalna kalkulacja, ale zakupy przynoszące satysfakcję i radość – mówi Marta Kocik, koordynator ds. marketingu w Factory Poznań.
Komunikacja akcji Wiosna – Lato 2014 oparta została na pozytywnych przeżyciach. Zewsząd będą na nas spoglądały twarze, wyrażające emocje, takie jak radość, satysfakcja, zadowolenie, zachwyt i zauroczenie. Każda z tych emocji to efekt reakcji na atrakcyjne ceny, które stały się już symbolem centrów Factory Outlet.
- Smart shopping to idea mądrych i świadomych zakupów, które jednocześnie przynoszą radość
i satysfakcję. Ceny poszczególnych produktów w Factory Poznań wywołują uśmiech, zachwyt,
a nawet zauroczenie. Już dziś zapraszamy na zakupy pełne pozytywnych wrażeń – dodaje Marta Kocik.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?