Uruchomiona Sala Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego Geopoz oprócz wysokiej jakości i skutecznej obsługi stała się również miejscem bardziej bezpiecznym z punktu widzenia możliwości udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
- Staramy się każdej osobie zapewnić komfortowe warunki załatwienia sprawy. Dzięki tej inwestycji wzmacniamy poczucie bezpieczeństwa wśród naszych klientów – mówi Patrycja Lamprycht, kierownik sali obsługi klienta.
Geopoz jako jedna z niewielu instytucji w Poznaniu dysponuje takim sprzętem medycznym. Defibrylator jest niezwykle potrzebny w przypadku nagłego zatrzymania akcji serca. Pozwala on na zautomatyzowane przeprowadzenie niezbędnych czynności ratunkowych.
Pracownicy Geopozu zostali przeszkoleni z jego obsługi i mogą udzielić natychmiastowej pomocy osobie potrzebującej. Ponadto pracownicy obsługujący klientów przeszli kurs w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej. Klienci mogą czuć się bezpiecznie w każdej sytuacji.
- Jesteśmy przeszkoleni z obsługi defibrylatora – mówi Iwona Kudłaszyk, pracownik sali obsługi klienta. - Ale mamy nadzieję, że nie będziemy musieli go nigdy użyć...
Wybierz lokal bez papierosa! Wygraj nagrody! Ruszyła Akcja Paczka! | Odkryj ginącą przyrodę lasów tropikalnych! Spotkanie z Mileniuszem Spanowiczem 19 sierpnia, godz. 19.30 |
Wesoła Szkoła Pomóż nam zebrać artykuły szkolne dla domu dziecka |
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?