Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Geopoz wzbogacił się o defibrylator

Lilia Łada
Lilia Łada
W sali obsługi klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego Geopoz pojawił się defibrylator. Jest on dostępny nie tylko dla pracowników i klientów miejskiej jednostki, ale również dla każdej osoby potrzebującej pomocy.

Uruchomiona Sala Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego Geopoz oprócz wysokiej jakości i skutecznej obsługi stała się również miejscem bardziej bezpiecznym z punktu widzenia możliwości udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

- Staramy się każdej osobie zapewnić komfortowe warunki załatwienia sprawy. Dzięki tej inwestycji wzmacniamy poczucie bezpieczeństwa wśród naszych klientów – mówi Patrycja Lamprycht, kierownik sali obsługi klienta.

Geopoz jako jedna z niewielu instytucji w Poznaniu dysponuje takim sprzętem medycznym. Defibrylator jest niezwykle potrzebny w przypadku nagłego zatrzymania akcji serca. Pozwala on na zautomatyzowane przeprowadzenie niezbędnych czynności ratunkowych.

Pracownicy Geopozu zostali przeszkoleni z jego obsługi i mogą udzielić natychmiastowej pomocy osobie potrzebującej. Ponadto pracownicy obsługujący klientów przeszli kurs w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej. Klienci mogą czuć się bezpiecznie w każdej sytuacji.

- Jesteśmy przeszkoleni z obsługi defibrylatora – mówi Iwona Kudłaszyk, pracownik sali obsługi klienta. - Ale mamy nadzieję, że nie będziemy musieli go nigdy użyć...

od 7 lat
Wideo

Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto