"Poznań za pół ceny" to weekendowy akcja promocyjna koordynowana przez Poznańska Lokalną Organizację Turystyczną. W wybrany weekend w poznańskich hotelach, restauracjach, muzeach zapłacimy za usługi 50% ceny. Dodatkowo w tym czasie taniej znaczy także lepiej, bo organizowanych jest cały szereg darmowych atrakcji turystycznych, które zazwyczaj są dla turystów w ogóle niedostępne, jak np. zwiedzanie jednego z fortów poznańskich, zwiedzanie podziemi kościoła farnego, wnętrz Zamku Cesarskiego, itp.
"Poznań za pół ceny" został zakwalifikowany do finału konkursu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną na najlepszy produkt turystyczny w kategorii "Wydarzenie". Laureaci konkursu otrzymają Certyfikaty POT oraz ufunduowaną przez POT kampanie promującą wydarzenie (reklamy w tv, radio, prasie, reklama outdoorowa, reklama w wydawnictwach POT, itd.). W tym roku po raz pierwszy laureata wybierze nie tylko POT, ale i internauci. Głosowanie internetowe zorganizował we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną serwis otowakacje.pl. Konkurs trwa do 6 listopada 2009 r. Produkt turystyczny, który uzyska największą liczbę głosów zostanie nagrodzony kampanią reklamową o wartości 50 tys. zł w serwisach Grupy Allegro.
Aby zagłosować, kliknij tutaj.
Bez nagrody nie pozostaną też głosujący. Spośród najciekawszych wypowiedzi komisja konkursowa wybierze 20 zwycięzców. Laureaci zostaną powiadomieni o wygranej e-mailem. A do wygrania m.in. namioty turystyczne, walizki, plecaki i masa gadżetów.
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?