Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

ICSC Solal Marketing Awards: Dwie nagrody dla Posnanii

BOK
Prestiżowe nagrody dla Posnanii
Prestiżowe nagrody dla Posnanii Waldemar Wylegalski
Posnania została wyróżniona w kategorii „kampania otwarcia, rozbudowy i przebudowy” oraz "budowania świadomości marki i pozycjonowania".

Posnania otrzymała dwie złote statuetki Solal. Jury konkursu ICSC Solal Marketing Awards doceniło kampanię otwarta Posnanii w kategorii „kampania otwarcia, rozbudowy i przebudowy” oraz kampanię „In Posnania” w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania.

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) jest organizatorem prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards, podczas którego nagradzane są najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.

W tegorocznej edycji galeria Posnania zdobyła dwie złote statuetki Solal. Przyznano je za kampanię otwarcia Posnanii oraz za kampanię „In Posnania”.

Celem kampanii otwarcia było zaistnienie centrum handlowego w świadomości klientów, jako nowego lifestylowego miejsca na mapie Poznania. Kampania reklamowa zakończyła się czterodniową galą otwarcia, z udziałem polskich i międzynarodowym gwiazd (gościem specjalnym była hollywoodzka gwiazda Eva Longoria), która była transmitowana na żywo ze studia telewizyjnego Posnania Live.

„In Posnania” miała przełamać obowiązujące standardy postrzegania obiektu handlowego. Jeszcze w trakcie budowy centrum Posnania odbyła się tutaj sesja zdjęciowa. Szymon Brodziak, światowej sławy fotograf pochodzący z Poznania sfotografował absolwentki Poznańskiej Szkoły Baletowej na tle surowych wnętrz. Fotografie Sz. Brodziaka zostały zaprezentowane na wystawie plenerowej w przestrzeni przed Posnanią, a następnie zostały wydane w formie albumu.

Nagrody zostały wręczone podczas gali, która odbyła się w Wiedniu. - Te statuetki to najważniejsze nagrody marketingowe w branży retail – podkreśla Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. - Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży. Tym bardziej cieszymy się, iż nasze wysiłki zostają zauważone i docenione nie tylko w Polsce.

Źródło: Posnania nagrodzona w konkursie ICSC Solal Marketing Awards

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto