MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Idea pomarańczy

MON
Sanjiv Ahuja, dyrektor wykonawczy, Orange SA i Jean-Marc Vignolles, dyrektor generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel już w kwietniu podpisali kontrakt na mocy, którego Orange trafi do Polski. Fot. PTK Centertel
Sanjiv Ahuja, dyrektor wykonawczy, Orange SA i Jean-Marc Vignolles, dyrektor generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel już w kwietniu podpisali kontrakt na mocy, którego Orange trafi do Polski. Fot. PTK Centertel
Do końca roku marka Idea zniknie z rynku. Zastąpi ją działająca w 16 krajach marka Orange. France Telecom właściciel obu obiecuje klientom sieci lepszy zasięg i atrakcyjniejszą ofertę.

Do końca roku marka Idea zniknie z rynku. Zastąpi ją działająca w 16 krajach marka Orange. France Telecom właściciel obu
obiecuje klientom sieci lepszy zasięg i atrakcyjniejszą ofertę.

Prawdopodobnie z początkiem roku abonenci Idei staną się abonentami marki Orange. W ten sposób dołączą do grona 54 milionów klientów, którzy już teraz korzystają z tej sieci. Zarząd Polskiej Telefonii Cyfrowej, która kupiła prawa do wprowadzenia tej marki na Polski rynek zapewnia, że klienci na tym zyskają. Jednak szczegóły nowej oferty nie są jeszcze znane. Wiadomo zaś, że PTK Centertel zapłaci niemało za prawo do korzystania z marki 1,6 proc. swoich obrotów. Oznacza to sumy rzędu 90 milionów złotych.

Nie tylko telefon

Czym dokładnie oferta Orange będzie różniła się od dotychczasowej oferty Idei dziś jeszcze nie wiadomo. Jednak – jak zapewnia Jacek Kalinowski – rzecznik PTK Centertel – klienci na pewno te zmiany odczują – Na pewno zaoferujemy atrakcyjniejsze oferty roamingowe, lepszą jakość bezpośredniej obsługi, a także dostępne tylko w ramach międzynarodowej grupy rozwiązania technologiczne i techniczne. Z całą pewnością będziemy mogli korzystać z szerszego wsparcia grupy.
Kolejna zapowiadana korzyść dla klientów to oferta ekskluzywnych urządzeń, dostępna jedynie w ramach sieci Orange.

Nowością w klienta

- Nowa marka na rynku z pewnością będzie wyzwaniem dla konkurencji. Będzie się ona musiała jakoś do tego odnieść. Na tym klienci mogą zyskać – twierdzi prof. Andrzej Czyżewski z poznańskiej Akademii Ekonomicznej- Trzeba też pamiętać, że marki się starzeją. A wszelkie innowacje muszą znaleźć swój wyraz marketingowy. W branżach związanych z nowoczesnymi technologiami widać to szczególnie.

Można się więc spodziewać, że pojawienie się wraz z początkiem roku marki Orange, wraz z nową ofertą doprowadzi w konsekwencji do podobnych zmian w taryfach pozostałych operatortów, jak te, które dokonały się na rynku telefonów prepaid po wprowadzeniu przez marki Heyah, należącej podobnie jak Era i TakTak do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Wtedy spadły istotnie ceny SMS-ów i rozmów, pojawiły się także atrakcyjne oferty dodatkowe.

Orange na świecie

Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 r. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta ponad 54 miliony klientów w 16 krajach. W 2004 r. dochody Orange wyniosły 19,67 miliarda euro.

od 7 lat
Wideo

Materiał partnera zewnętrznego NBP

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto