Organizatorzy zapowiadają jednak jednak, że będzie to ostatnia edycja Chamletów. Decyzja z pozoru mogłaby się wydawać dziwna, tym bardziej, że frekwencja na każdej z edycji była na tyle duża, że po raz kolejny trzeba było przewidzieć dla uczestników największą salę, jaką dysponuje Uniwersytet Wrocławski, organizator konkursu.
- Reklama ewoluuje. Jeśli chodzi o warstwę wizualną, twórcom reklamy zdarza się coraz mniej błędów, natomiast wciąż łatwo zauważyć błędy merytoryczne - mówi Joanna Burska, zajmująca się promocją festiwalu. - W przyszłym roku planujemy zorganizowanie zupełnie innego wydarzenia związanego z reklamą. Nie będzie to już ani festiwal, ani plebiscyt. Wciąż pracujemy nad ostateczną koncepcją.
Kliknij, żeby przejść do galerii
Zgłoszenia będą prezentowane w pięciu kategoriach: druk, reklama społeczno-polityczna, reklama internetowa, reklama telewizyjna, program communication design.
Spośród zebranych propozycji Jury wyłoni 10 nominowanych oraz 1 zwycięzcę w każdej z kategorii. W jury tegorocznej edycji zasiądą: prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com) mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski), prof. Piotr Lewiński (Uniwersytet Wrocławski), prof. Marcin Cieński (Uniwersytet Wrocławski). Ci dwaj ostatni to nowi członkowie, którzy dotąd nie mieli przyjemności oceniania reklam zgłoszonych do Chamletów.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?