Obie marki należą do Grupy Allegro i oferują możliwość zakupu luksusowych towarów przez Internet w przyjaznych cenach. Klienci mają szeroki dostęp do ekskluzywnych dóbr z całego świata.
- Zmiana niesie ze sobą wiele korzyści dla naszych obecnych i przyszłych klientów - przekonuje Szymon Bujalski, dyrektor zarządzający Markafoni Polska. - Podstawową i najbardziej zauważalną różnicą będzie zwiększenie asortymentu do ponad 1200 oryginalnych marek w cenach niższych nawet o 70 proc. Dzięki temu kupujący będą mieli dostęp do modnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Taka oferta powinna zaspokoić nawet najbardziej wymagających klubowiczów, którzy cenią sobie indywidualność, jakość i styl.
Dla klientów Markafoni przygotowano call center, którego sztab konsultantów odpowie na wszystkie pytania. Aby skrócić czas oczekiwania na przesyłkę, firma zainwestowała w nowy system logistyczny.
O ile BuyVIP skierowany był głównie do ekskluzywnego grona odbiorców, o tyle Markafoni to przede wszystkim jakość za rozsądną cenę dla szerszej grupy klientów. Oferta obejmuje markową odzież oraz stylowe akcesoria i wyposażenie domu 1200 światowych marek. Serwis powstał w 2008 roku i obecnie prowadzi działalność w Turcji, Australii, Grecji, Korei Południowej i na Ukrainie, gromadząc ponad 6,5 mln klubowiczów. Markafoni należy do Grupy Allegro. Firma zarządza 75 serwisami w 17 krajach na 3 kontynentach.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?