Jak założyć własny sklep sieci Carrefour?

Redakcja
fot. Małgorzata Genca/Polskapresse
Udostępnij:
Rozmowa z Francois Vincentem, dyrektorem ds. franczyzy w Carrefour Polska.

Coraz więcej firm proponuje współpracę na zasadach franszyzy. Czym ona jest według pana?
Prawdziwa franczyza to nie przekazanie partnerowi logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój i sukces biznesu. Franczyza to udostępnienie partnerowi narzędzi do bieżącej analizy wyników sprzedaży, pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu, transfer wiedzy i szkolenia. Oprócz tego oczywiście, sprawdzony asortyment i sprawna logistyka.

Czytaj także: Nowy system obsługi klientów w Carrefour Arkadia - jedna kolejka do wszystkich kas

Czym wyróżnia się Carrefour na tle innych franczyzodawców?
Przede wszystkim, Carrefour z sukcesem prowadzi własne sklepy, dzięki temu doskonale zna klienta i jego potrzeby. Wiemy, że klient jest coraz bardziej wymagający: chce mieć wybór, tani i dobry asortyment i nie lubi marnować czasu – idzie tam, gdzie jest pewien, że dostanie dany produkt. Nasz koncept franczyzowy jest dostosowany do potrzeb klienta, ponieważ to on jest najważniejszy w działalności handlowej.

Ile pieniędzy musi zainwestować osoba, która chce otworzyć sklep Carrefour Express?
Carrefour sam dużo inwestuje w placówki partnerów, np.: finansujemy pakiet otwarciowy, który obejmuje elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, pokrywamy 100 procent inwestycji w sprzęt IT, finansujemy zakup mebli na alkohol oraz na owoce i warzywa czy komplet ubrań dla personelu.

Dla konceptu Carrefour Express Convenience ( z pomarańczowym logo) inwestujemy nawet 100 procent w wyposażenie. Pomagamy uzyskać kredyt, zezwolenia na sprzedaż alkoholu itp. I co najważniejsze- jesteśmy elastyczni , staramy się, aby nasi partnerzy nie musieli już na starcie ponosić niepotrzebnych kosztów. Nie trzeba np., od razu wymieniać kafelek na sali sprzedaży, tylko dlatego, że kolorem nie pasują do barw naszej sieci.

Dlaczego przedsiębiorcy powinni „zaufać” właśnie firmie Carrefour?
Model współpracy franczyzowej z Carrefour jest dużą pomocą w obecnych czasach. Nie tylko dostarczamy sprawdzone narzędzia i logo będące gwarantem jakości sieci, ale Carrefour robi też coś więcej – oferujemy kompleksową pomoc dla franczyzobiorców obejmującą szkolenia, pomoc w zarządzaniu placówką i doradców przy jej obsłudze.

Podejmujemy działania tylko wtedy, gdy jesteśmy przekonani co do obustronnych korzyści finansowych jakie będą płynąć ze współpracy. To dlatego nasza sieć franczyzowa tak prężnie się rozwija. Mamy już ponad 270 sklepów.

UOKiK i Inspekcja Handlowa będą monitorować ceny w sklepach.

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

n
nie wiem co to
Kerfur to ta siec ubrań ?
p
peter
Rozmowa kontrolowana...rozmowa kontrolowana.....
Przepraszam, pomyłka, powinno być: rozmowa sponsorowana...rozmowa sponsorowana.. 13 grudnia, 21 lat później....smutne. Wczoraj czytałem w GW, że Carrefour jest najtańszy, że szynka potaniała milion procent w stosunku do zeszłego roku, że Carrefour się rozwija...tjaa. Papier przyjmie wszystko, a dziennikarstwa już nie ma.
p
pytanie
Dlaczego nie napisaliście, że to jest reklama?
w
wstyd dla gazety
To jest klasyczna reklama.
Za czytanie tego powinno się nam (czytelnikom) płacić!
Dodaj ogłoszenie