Film nazywa się "Just Another Day at Poznań Airport" i trwa 1,45 minuty. W tym czasie postanowiono pokazać jeden dzień z życia poznańskiego lotniska. Przedstawiono zatem zarówno budowę lotniska, przemieszczający się tłum pasażerów w kolejkach, jak i startowanie oraz lądowanie samolotów. Oczywiście, w wielkim przyspieszeniu.
Przy produkcji filmiku wykorzystano technikę fotograficzną tiltshift. Jej efektem jest wygląd makiety. Zatem wszystko, co przedstawiono podczas reklamy, zostało pomniejszone. Jako podkład wykorzystano czeską muzykę filmową z lat 60.
- Jak z klocków Lego. Super - komentuje Koko de Janerio na profilu Ławicy na Facebooku.
Krótkometrażowy film stanowi część nowej identyfikacji wizualnej firmy. Został zrealizowany przez agencję kreatywną Meggot.
- "Just another day at Poznan Airport" był eksperymentem, jednak z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że udanym - twierdzi Radosław Szczygieł z Meggot.
A Wam podoba się nowa reklama Ławicy?
**
**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?