Już samo wyrażenie „kampania społeczna” z reguły powinno budzić pozytywne skojarzenia.
W naszych umysłach zakodowany został fakt, że takie „społecznie odpowiedzialne” przedsięwzięcia służą dobru wyższemu, tzn. ich celem jest propagowanie ponadczasowych wartości. Powinny także przeciwdziałać zjawiskom powszechnie nieakceptowanym i zaburzającym prawidłowe funkcjonowanie i rozwój społeczeństwa, jak np. rasizm, otyłość, mobbing, czy umowy śmieciowe. Kampanie w Polsce na dodatek są przeważnie finansowane z budżetu państwa, finansów samorządowych, bądź z funduszy europejskich. Daje to poczucie, że Państwo dba o swój lud. Czy jednak faktycznie tak jest? Czy kampanie społeczne traktujące o tematy pracy, zwłaszcza w dobie kryzysu, trafiają w sedno i zmieniają sytuację? Przyjrzyjmy się kilku z nich.
Chcesz przeczytać cały artykuł? Kliknij w link: Kampanie społeczne czy biznesowe...
Sprawdź aktualne ogłoszenia na
Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?