Reklamy jednego z piw marki Lech pojawią się znów na stadionie przy ulicy Bułgarskiej. Kompania Piwowarska ma przekazywać 700 - 800 tysięcy złotych za sezon.
Dotychczasowa umowa z Browarem Warka należącym do Grupy Żywiec obowiązuje do 30 czerwca 2012 roku. Warka pierwszą umowę z Lechem podpisała w 2006 roku, przedłużyła ją w 2009 roku na kolejne trzy lata. Ale nie była już sponsorem strategicznym, a tylko sponsorem premium.
To oczywiście wiąże się z zaangażowaniem finansowym. Pierwsza umowa gwarantowała Lechowi nawet trzy miliony złotych za sezon. W ostatnich trzech latach na konto klubu z Bułgarskiej wpływały już znacznie mniejsze kwoty.
Czytaj także: Samsung zostanie nowym sponsorem Lecha Poznań?
Ostatnia umowa Lecha z Kompanią Piwowarską została podpisana 4 sierpnia 2005 roku, ale kilka dni później kibice Lecha rozpoczęli akcję "Kibicuję Lechowi, nie kupuję Lecha". Wiązało się to z równoległym zaangażowaniem Kompanii Piwowarskiej z marką Tyskie w krakowskiej Wiśle. Lech miał wtedy otrzymać z Kompanii Piwowarskiej około 500 tysięcy złotych za sezon, Wisła kilka razy więcej.
Więcej przeczytasz na stronie Głosu Wielkopolskiego
ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
GŁOS.TV - filmy z Poznania i regionu [Lubię to!]
Indeks dla ZEBRY - strefa studenta na Poznań Nasze Miasto [Lubię to!]
Bułgarska.pl - wszystko o Kolejorzu [Lubię to!]
Droga do Euro 2012 - wielkie poznańskie odliczanie do Euro 2012 [Lubię to!]
Konkursy - baw się z nami i wygrywaj nagrody
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?