Każdy, kto choć raz podróżował pociągami polskich przewoźników ma niemiłe wspomninia w związku z nieczynnymi kasami biletowymi, czy niekończącymi się do nich kolejkami.
Wkrótce ten problem może zniknąć z życia podróżnych.
Wkrótce dzięki aplikacji SkyCash pasażerowie PKP Intercity zyskają możliwość korzystania z nowego sposobu zakupu biletów.
Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity, obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK. Start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia br.
- Rozwijamy kanały sprzedaży, które oszczędzają czas naszych klientów i ułatwiają im planowanie podróży – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.
Użytkownicy aplikacji wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia. Tym samym, podczas podróży nie muszą mieć połączenia z internetem. Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail.
Osoby korzystające ze SkyCash będą mogli wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również szybką i wygodną opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy.
Bezpłatną aplikację można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 lub korzystając ze sklepu z aplikacjami.
__
Tak będzie wyglądać aplikacja SkyCash i PKP Intercity
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?